Gyászol Gulyás Gergely

Váratlanul ért mindenkit! Szívszorító dolgot osztott meg a kö/öss/gi oldalán Gulyás Gergely. Egész Gyulyás Gergely család gyászol! MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A korábbi Range Rover Evoque (2011–2018) nem igazán teljesítette a prémiumautóktól elvárt szintet utastéri zajszigetelés terén – emiatt gyakran inkább „kiöltözött Freelandert”, mintsem valódi mini Range Rovert idézett. Az új generáció viszont egyértelműen kiküszöböli ezt a hiányosságot. 2011-ben egy meleg, szélcsendes napon mértünk 64 dB zajszintet az első generációs dízel Evoque-nál 80 km/h-s sebességnél, míg az új plug-in hibrid változat 62 dB-t produkált ugyanezen a tempón, szelesebb körülmények között.
Ez a különbség érezhető – és nem csak a csendesebb hajtáslánc miatt: a szél- és gördülési zajok elleni szigetelés is határozottan javult.
A beltér kényelme terén ugyan akad némi kompromisszum: a nagyobb testalkatú vezetők az ülések felső háttámláját kissé szűkösnek, a párnázottságot pedig néhol visszafogottnak találhatják. Ugyanakkor a futómű rugózása kellemesen lágy, és általában csendes is; a 20 colos kerekek csak a keményebb, élesebb úthibáknál adnak le enyhe ütéseket.
Az autó tömege főként akkor érezhető, ha lendületesen haladunk vele dombos, egyenetlen vidéki utakon – ilyenkor nagyobb kiülések vagy besüllyedések során jelentkezhet enyhe „hintázás”. Ennek ellenére a bólintás jól kontrollált marad, ami a kiegyensúlyozott súlyelosztásnak és a hatékony, fokozatos csillapításnak köszönhető.
Az eredeti modell viszonylag lágy hangolása miatt egy kicsit több idő kellett neki, hogy stabilan ráálljon a terhelt oldalára, de a Pirelli Scorpion Zero gumiknak köszönhetően még hűvös, csúszós aszfalton is jók voltak az oldalirányú tapadási értékek. A későbbi modell gyorsabban reagált, viszont a kormányzás enyhén idegesebbnek érződött.
A futómű egyensúlya néha egészen játékos is tud lenni: ha kis sebességű kanyarokból gyorsítunk ki, a hátsó kerekekre jutó azonnali 270 Nm (200 lb ft) nyomaték megfelelő kezelése esetén – anélkül, hogy bekapcsolnának az elektronikus menetstabilizálók – finom, rövid ideig tartó hátsókerék-hatás jelenhet meg, ami élvezetes vezetési élményt nyújt.
Leave a Comment