Győzike botrányt okozott Schmuck Andor temetésén

Schmuck Andort augusztus 15-én helyezték végső nyugalomra a budapesti Fiumei úti sírkertben. A búcsúztatásra számos barátja, rajongója és tisztelője érkezett, köztük több ismert személyiség is. A gyászolók között ott volt Gáspár Győző, azaz Győzike, aki egy meglehetősen hátborzongató tárggyal érkezett a temetésre, különös közjátékot okozva a szertartás során.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az évek során többször is összehasonlítottuk a Hyundai Tucson különböző riválisaival, és a modell többször is győztesként került ki ezekből a megmérettetésekből. Egyértelműen látszik, hogy a Hyundai célja nem csupán a hagyományos középkategóriás modellek legyőzése, hanem az olyan prémium márkák, mint az vagy a megszorongatása is. A Tucson ára nagyjából 33 000 fonttól indul, így olcsóbb a Ford Kuga vagy a Volkswagen Tiguan modelljeinél, viszont a Hyundai nem kínál hagyományos, fapados belépőszintű felszereltséget, így már az alapmodell is bőségesen felszerelt.
A felszereltségi szintek egyszerűen követhetőek: Advance az alap, ezt követi a Premium, majd a sportosabb megjelenésű N Line és N Line S, végül a csúcsot az Ultimate kivitel jelenti. Már az alapkivitelben is megtalálható a kétzónás klíma, tempomat, tolatókamera, valamint a 10,25 colos infotainment képernyő beépített navigációval és Android Auto, illetve Apple CarPlay támogatással. Az N Line modellek sportos külső- és belső kiegészítőkkel érkeznek, 19 colos könnyűfém keréktárcsákkal, agresszívebb lökhárítókkal, dupla kipufogóvégekkel, tetőspoilerrel és sportülésekkel. A legfelszereltebb verziók pedig olyan extrákat kínálnak, mint az adaptív tempomat, elektromos csomagtérajtó, panorámatető, fűthető és szellőztethető első ülések, valamint vezeték nélküli telefontöltés.
A motorválaszték középpontjában egy 1,6 literes turbós benzinmotor áll, különféle teljesítményszinteken, enyhe vagy teljes hibrid technológiával kiegészítve. Választható kizárólag benzines, 158 lóerős kivitel hatfokozatú manuális váltóval, vagy 48 voltos enyhe hibrid rendszerrel, amelyhez hétfokozatú duplakuplungos automata társul. Ugyanez a 158 lóerős enyhe hibrid modell első- vagy összkerékhajtással is elérhető, de csak automata váltóval. Emellett teljes hibrid kivitel is elérhető, amely 1,49 kWh-s akkumulátort és 59 lóerős elektromos motort használ, az összteljesítmény pedig 212 lóerő. A kínálat csúcsát egy 249 lóerős plug-in hibrid verzió jelenti, amely tisztán elektromos üzemben akár 43 mérföldet is képes megtenni.
Leave a Comment