Ha 45 felett vagy Szeptembertől már csak így utazhatsz!

A Volánbusz hálózatában jelentős fejlesztések zajlanak, amelyek az idősebb utasokat is pozitívan érinthetik. Az egyik legfontosabb változás, hogy egyre több járaton lehet MUTATJUK HOGY MI VÁRHATÓ!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Persze vannak dolgok, amelyek nem változnak. A 6.0 literes W12 motor továbbra is ott dübörög a kínálat csúcsán – és ez önmagában is annak a bizonyítéka, hogy a márka nem feledkezett meg gyökereiről. Igaz, a Bentley teljesítette, amit vállalt: 40 százalékkal javított az üzemanyag-fogyasztáson és a károsanyag-kibocsátáson.
Ez a jelentős csökkenés azonban még mindig elég mozgásteret hagyott ahhoz, hogy beépítsék a konszernből érkező, két turbóval lélegző, 4.0 literes V8-as motort, amely tiszteletet parancsoló, 500 lóerős teljesítményt ad le. A kérdés már csak az: vajon ez az ötszáz négykarikás paripa képes-e megidézni a Bentley „shire lovait” – azaz azt a nyugodt, méltóságteljes, mégis brutális erőt, amely a GTC hatalmas testét méltósággal mozgatja?
A Continental mindig is példásan osztozott testvérein. A Bentley egyik legismertebb a platformstratégiájának gyermeke: műszaki alapjait osztja meg. A finomhangolt 6.0 literes W12 is ebből az alkuból származik, és a mai napig a kínálat csúcsát képviseli 582 lóerejével. Azonban az is nyilvánvaló, hogy a 12 hengerből kiáramló 384 gramm/kilométer szén-dioxid-mennyiség nem maradhatott válasz nélkül – a Bentley mérnökei kénytelenek voltak mélyebbre nyúlni a konszern alkatrészesládájába, ha valóban meg akarták valósítani a vállalat zöldebb jövőről szóló ígéreteit.
Leave a Comment