HATALMAS A DRÁMA Víztorony drámája

Robbanás volt a fehérgyarmati víztoronyban kedden kora délelőtt – tudta meg a Független Hírügynökség Tóth János tűzoltó hadnagytól, a katasztrófavédelem megyei ügyeletétől. Személyi sérülés nem történt, de négy településen, Kömörőn, Mándon, Fehérgyarmaton és Penyigén vízkorlátozást vezettek be. Vízellátás van, csak csökkentett nyomással. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A karosszéria függőleges mozgása – tehát az, ahogy az autó felfelé és lefelé rugózik az útegyenetlenségek miatt – talán egy kicsit feszesebben szabályozott, mint amit az SUV kategóriában általában megszokhattunk. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ne lenne benne némi kellemes, kiszámítható dőlés, amikor gyorsabb, szűkebb kanyarokon hajtunk át. Tehát van egy kis karosszériadőlés, de ez nem zavaró vagy túlzó, inkább természetesnek hat – ahogy egy ilyen autótól várni is lehet.
Ez a kicsit feszesebb hangolás ugyan időnként azt eredményezi, hogy az autó kissé billeg oldalirányban, ha az útfelület nagyon rázós vagy egyenetlen, de a felfüggesztés általában jól csillapítja az ilyen behatásokat, különösen kanyarodás közben. A futómű „ad annyit”, hogy a közepes méretű úthibák ne zavarják meg az autó stabilitását. Nem pattog, nem üt túl nagyot – az utazás komfortja megmarad.
A mechanikai tapadás, vagyis az autó képessége arra, hogy az úton maradjon és ne csússzon meg, bőségesen elegendő a legtöbb olyan vezetési szituációhoz, amelybe egy tipikus Tucson-vásárló a mindennapok során belekerülhet. Vagyis legyen szó városi forgalomról, országúti haladásról vagy autópályás utazásról, a Tucson biztos lábakon áll. Azonban ha valaki túlságosan sportos tempóban próbál kanyarodni, akkor előbb-utóbb érezhetővé válik az alulkormányzottság, ami azt jelenti, hogy az autó orra inkább egyenesen haladna tovább a kanyar helyett. Ez nem túl drámai, de érzékelhető – egyszerűen csak nem sportautó, és nem is kell annak lennie.
Leave a Comment