Hatalmas bajba kerülnek a nyugdíjasok!

A 2026. évi központi költségvetésről szóló törvényjavaslat, amelyet május 13-án nyújtottak be, jelentős változtatásokat hozhat a nyugdíj szabályozásában Magyarországon. Az új szabályozás célja, hogy szigorúbb feltételeket teremtsen a jogosultságokkal kapcsolatban, és az eddigi gyakorlatot pontosabb és egyértelműbb szabályokkal helyettesítse.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 3008 motorválasztékában modern mild hibrid és plug-in hibrid (PHEV) opciók szerepelnek, emellett hagyományos turbós benzines és BlueHDi dízel is elérhető azok számára, akik rendszeresen nagy távokat tesznek meg. Minden 3008 automata váltóval érkezik: az 1,2 literes benzines és 1,2 mild-hibrid hatsebességes automata váltót használ, míg a dízel és a plug-in hibrid változat nyolcsebességes automatát kap. Ha terepre vágysz, csalódást okozhat, hogy a 3008 nem kínál összkerékhajtást, ám a Peugeot kifejlesztette a Grip Control rendszerét, ami bizonyos mértékig helyettesítheti azt. A legtöbb, nem túl extrém terepzeti használathoz ez a rendszer elegendő tapadást biztosít. A felszereltséghez tartozik egy középkonzolra szerelt forgókapcsoló, amivel hóhoz, murvához, sárhoz vagy aszfalthoz igazíthatod a vezetési módot. A 3008 modellek kínálatában nincs belépő szintű Access változat, így az Active felszereltségtől indul a választék, amit az Allure és a GT fokozatok követnek. Minden modell alapfelszereltségként 12,3 colos digitális műszeregységet, 8,0 colos infotainment érintőképernyőt, Apple CarPlay és Android Auto csatlakozást, kétzónás klímát, LED fényszórókat és 180 fokos színes tolatókamerát kínál.
A kínálat édes pontja talán az Allure, amely nagyobb, 10 colos kijelzőt, beépített navigációt, kulcs nélküli indítást és jobb kárpitokat ad. A csúcsfelszereltségű GT további kényelmi és vezetéstámogató rendszereket hoz, mint például első parkolószenzorok és Alcantara üléskárpit. Az árak kissé 33 000 font alatt kezdődnek. A második generációs Peugeot 3008 már elég régóta piacon van ahhoz, hogy a tiszta, alacsony futásteljesítményű használt példányok már 11 000 font alá kerüljenek. Mind az 1,2 literes benzinest, mind az 1,6 literes dízelt gyakran lehet találni a használt piacon, és színválasztékban sem lesz hiány. A legnagyobb kedvezmények érdekében az első generációs (Mk1) modell már körülbelül 3 000 fontért is elérhető, ám ezek az autók ma már elég elavultnak tűnhetnek és érezhetően öregebbnek hatnak. A 3008 motoros, menetdinamikai részét tekintve jól kiegyensúlyozott családi SUV, kényelemre és letisztult futóműre hangolva (ez ideális a célnak), ami kényelmessé teszi a hosszú utakat és megfelelő stabilitást biztosít még kanyarban is. Az erőforrások és hajtásláncok között hatékony választékot találunk: a 129 LE-s 1,2 PureTech benzines változat 9,7 másodperc alatt gyorsul 0–100 km/h-ra, a 128 LE-s dízel 11,5 másodperc alatt teljesít ugyanilyen gyorsulást, míg a 134 LE-s mild hibrid változat – még ha csak kis mértékben is, de – jobb finomságot és fogyasztást kínál az új technológia révén. A plug-in hibridek elektromos hatótávolságban is jeleskednek:
Leave a Comment