Hatalmas bajban van Majka! EZ már országot érintő baj!

Ez már tényleg komoly! Már a Tények is beleszállt Majkába ren/szerk/itikus dala miatt! Majka legujjúbb zenéje nemcsak a zenei világot, hanem a politikai színteret is felkavarta! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Valószínűleg a legtöbb időt az Eco, vagyis a takarékos üzemmódban fogod tölteni a Tucsonnal, mert ez az a beállítás, ami a legjobban illik az autó általános karakteréhez, amit alapvetően a nyugodt, kényelmes vezetésre terveztek. Persze lehetőség van átváltani Sport módba is, és ilyenkor a gázreakció érezhetően élénkebb lesz, az elektromos motor is aktívabban segít be a gyorsításba, de ennek ára van: a váltó tovább tartja az alacsonyabb fokozatokat, magasabb fordulatszámon pörgeti a motort, ami összességében nem igazán passzol a Tucson kényelmet előtérbe helyező filozófiájához. A hibrid változat különleges képessége, hogy nagyobb sebességnél, amikor leveszed a lábad a gázpedálról, teljesen le tudja kapcsolni a benzinmotort. Ez nemcsak azt segíti elő, hogy az utastér csendesebb és nyugodtabb legyen, hanem az üzemanyag-fogyasztásra is pozitívan hat. Az egész folyamat annyira finoman és természetesen zajlik, hogy sok esetben észre sem veszed, hogy a rendszer működésbe lépett – egyszerűen csak haladsz tovább, mintha mi sem történt volna.
A plug-in hibrid, tehát a konnektorról is tölthető változat körülbelül kétszáz kilogrammal nehezebb, mint a sima benzinmotoros vagy a hagyományos hibrid verziók, viszont ez a plusz súly nem igazán érződik ki a vezetési élményből. Ez különösen figyelemre méltó, ha azt nézzük, hogy ez a legerősebb modell az egész kínálatban.
Leave a Comment