Hatalmas családi tragédia!

Hatalmas családi tragédia! Tragikus hirtelenséggel elhunyt a Bódi. A sürgősségire szállították. Az orvosok néhány vizsgálat után hazaengedték, azonban néhány órával később ismét rosszul lett, és újra kórházba került, ezúttal bent is tartották. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A jelenlegi Seat Leon 2020 óta van piacon, míg a Cupra Leon változat körülbelül egy évvel később jelent meg, és már elsőre is visszafogottabb dizájnnal lépett színre, ahhoz képest, amit egy Cupra-modelltől megszokhattunk. Az előző generációhoz képest azonban ez a modell kifejezetten egyedi megjelenést kapott, hogy jobban elkülönüljön a Seattól, és a Cupra márkán belül egységesebb arculatot alakítson ki.
A friss dizájn kulcselemei közé tartoznak a háromszög alakú mátrix LED fényszórók, a szélesebb és markánsabb hűtőrács, a világító hátsó embléma, az új könnyűfém keréktárcsák – amelyek elérhetők a márka jellegzetes rézszínében is – és az úgynevezett „cápaorr” első kialakítás. Ezek a változások jelentős modernizálást hoznak a Leon arányaiba, és teljes mértékben Cupra-jellegűvé teszik az autót – bár ezek az elemek talán jobban illenek a Formentorhoz, mivel az valóban önállóan Cupra-modellként készült, nem csak átdolgozásként. Műszakilag a Leon továbbra is a Volkswagen-csoport jól ismert MQB platformjára épül, de a Cupra kizárólag a csoport erősebb hajtásláncait használja.
A kínálat 30 765 fonttól indul, és az alapverzió egy 148 lóerős, 1.5 literes, turbós, négyhengeres mild-hibrid motorral érkezik, amelyhez hatfokozatú kézi váltó és elsőkerék-meghajtás társul. E fölött ugyanaz a motor elérhető mild-hibrid vagy plug-in hibrid változatban is, utóbbiaknál hat- vagy hétfokozatú automata váltóval.
A sportosabb VZ változatokban ugyanennek az 1.5-ös motornak a plug-in hibrid változata immár egy 19,7 kWh-s akkumulátort használ (az előző modell 13 kWh-jához képest), így összesen 268 lóerőt biztosít, amit kizárólag elsőkerék-meghajtással és hétfokozatú automata váltóval kapunk.
Eddig az ötajtós ferdehátú és a kombi verzió ugyanazokat a motorokat kínálta, de a legerősebb változatok esetében már különböznek. Az ötajtós a már ismert 296 lóerős 2.0 literes turbómotort használja, míg a kombi a Golf R-ből és az S3-ból ismert 329 lóerős 2.0 literes motort kapta – ez utóbbi most először jelenik meg a Cupra kínálatában.
Leave a Comment