Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Hatalmas csalás a Nyerő Páros fináléjában!

Posted on 2025.09.30.

Laky Zsuzsi és Dietz Gusztáv nyerte el a Nyerő Páros címet 2025-ben, számolt be az örömhírről jó pár napilap. Már azt is tudni lehet, mire költik a nyereményt. Azonban váratlan dráma keveredett! Máris MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Kia Ceed-en azonnal felismerhető Peter Schreyer és Gregory Guillaume formatervezőinek keze munkája.
Elöl az ismerős tigrisorr hűtőrács és a ívelt felső szélvédő található, és talán már ki lehet venni a rövid életű Kia Stinger nyomait a hátrahúzott fényszóró formájában és a lejjebb helyezett, kiszélesített első légbeömlőben.
Ahogy a tekintetünk hátrafelé vándorol, a Ceed kevésbé jellegzetessé válik. Kiegyensúlyozott és nem visszataszító, de a feledhetőség határán áll. Ez egyfajta származékos szépség, amiről nem lehet nem azt gondolni, hogy szokatlan konzervativizmussal tervezték – szándékosan, hogy a Proceed és az Xceed sokkal merészebbnek tűnjön.

Tekintettel a Kia Ceed érkezése óta megnyilvánuló merész formatervezésére, most már szinte olyan érzés, mintha egy teljesen másik gyártótól származna.
Ami a hardvert illeti, az Mk3 Ceed a K2 platformra épül, amelyet a Kia Proceed Shooting Brake és az Xceed crossover, valamint a Hyundai i30 és Bayon modellcsaládjai is megosztanak.
A második Kia Ceedhez képest 20 mm-rel szélesebb, 23 mm-rel alacsonyabb, ugyanakkor 4310 mm-es hosszabb – ez 95 mm-es növekedés. A tengelytáv változatlan, 2650 mm, bár az utastér 68 ​​mm-rel hátrébb került, ami a Ceednek egy hátrébb tolódott utasteret kölcsönöz, ami állítólag javítja az utasvédelmet és a kilátást az A-oszlopok körül.
Alapvetően nem történt nagy változás a 2021 vége felé érkezett, középkategóriás modellfrissítés során, a hűtőrács részletei és a méhsejt hatású LED-es hátsó lámpák voltak a legszembetűnőbbek.

Az első felfüggesztés MacPherson rugóstagokkal és stabilizátorral, míg hátul többlengőkaros rendszert alkalmaznak hosszlengőkarral és stabilizátorral.
Ez utóbbi szempont érdekes szempont, tekintve, hogy a Ceed riválisai közül hányan tértek vissza a kevésbé kifinomult torziós gerendely-elrendezésre hátul az olcsóbb változatokban, ha nem a teljes modellcsaládban.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme