Hatalmas dráma a füstölés körül!

Egyre több ország lép fel a do/ány/ás ellen, és Magyarországon is szigorodnak a szabályok! Magyarországon a lakosság 27,3%-a napi rendszerességgel, 2,3%-a pedig alkalmanként doh/nyz/k. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën opcionális csomagokat kínál a Berlingo élményének fokozására. A Drive Assist csomag körülbelül 1 250 fontba kerül, és tartalmazza az adaptív sebességtartó automatát, a forgalmi jelzőtábla-érzékelőt és egyéb biztonsági felszereléseket, míg a Worksite Kit (500 font) Grip Control elektronikát, 15 mm-es emelt hasmagasságot, első védőpáncélt és Mud & Snow (Sár és Hó) gumikat biztosít a korlátozott terepviszonyokhoz. Ez csak az Enterprise kivitelben érhető el, de hozzáadható a Crew Van és az alap panel változatokhoz is.
Az Enterprise csomag 1 000 fontért elérhető a belépő szintű kivitelhez, és tartalmazza a 10 hüvelykes érintőképernyős infotainment rendszert és a 10 hüvelykes vezetői kijelzőt, valamint a hátsó 180 fokos kamerarendszert és egy Thatcham-engedéllyel rendelkező riasztót.
Az e-Berlingo opcionálisan választható Winter Pack (750 font), amely tartalmaz egy hőszivattyút, fűthető kormánykereket és automatikus légkondicionálót, amelyek segítenek növelni az általános vezetési hatékonyságot a hidegebb hónapokban.
A dízelmotoros modellek üzemanyag-fogyasztása jó, a legjobb érték a BlueHDi 100 manuális változathoz 54,4 mpg. A legjobb érték a BlueHDi 130 automatikus változathoz 51,9 mpg. Érdekesség, hogy az M és XL karosszériákra megadott adatok ugyanazok, és ugyanez igaz a Crew Van változatra is.
A dízelmodellek rendelkeznek motorleállító rendszerrel, bár tapasztalataink szerint ez nem túl jól működik, mivel a rendszer szinte soha nem aktiválódik a megállás-újraindulásos forgalomban. A légkondicionáló be- és kikapcsolása, illetve a szélvédő-jégmentesítő kikapcsolása sem tűnt megoldásnak.
A károsanyag-kibocsátás csökkentése érdekében a Berlingo dízel változatai AdBlue rendszert használnak, egy 17 literes tartállyal, amelyet néhány ezer mérföldenként újra kell tölteni – az autó trip számítógépe jelzi, mikor van szükség újratöltésre. A töltőnyílás a dízelbetöltő nyakánál található a kényelmesebb használat érdekében.
Leave a Comment