Hatalmas dráma az erőműben!

FEKETE PÉNTEK! Hatalmas behatás érte éjjel Nyugat részén a nem működő Ar/ki atomerőt, azon belül is a reaktor lassítóberendezését tartalmazó épület kapta a nagyobb sérülést! MUTATJUK A DRÁMAI TOVÁBBI RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Elég csak arra gondolni, hogy a közel 2,3 tonnás Continental GT-vel sikeresen indultak GT3-as versenyeken – ami első hallásra teljesen képtelenségnek hangzik. Vagy ott van az az emlékezetes eset, amikor a legendás raliversenyző, Juha Kankkunen egy bioetanollal hajtott, kabriós Conti Supersports volánjánál több mint 320 km/h-val száguldott végig a Balti-tenger jeges felszínén. Ez azért elég jól mutatja, hogy a Bentley nem mindig jár a kitaposott ösvényen – és pontosan ez adja meg a márka különleges karakterét.
A lényeg ezúttal az, hogy a korábbi Bentayga Speed változatban szolgáló 6.0 literes W12-es motort most nyugdíjazták. Ez a motor 626 lóerőt és 900 Nm nyomatékot tudott, de most egy új, 4.0 literes, ikerturbós V8-as került a helyére, ami nemcsak könnyebb, hanem még nagyobb teljesítmény leadására is képes, miközben a nyomatéka alig csökkent.
A menetteljesítmények már-már félelmetesek. A végsebesség 310 km/h körül van, és a gyorsulása is olyan szintű, hogy még a M5 Touringot is megszorongatja – ami egy sportkocsi köntösbe bújtatott családi kombi. Ugyanakkor a Bentley azt állítja, hogy a felfüggesztés komfortmódban ugyanazt a kényelmet kínálja, mint a „sima” Bentayga – vagyis elméletileg ez az autó nem veszít semmit a híres Bentley-féle finomságból és úri eleganciából, még akkor sem, ha épp egy szupersportautóval kel versenyre.
Az alapár 219 000 angol font körül kezdődik, de – ahogyan az lenni szokott – a személyre szabási lehetőségek sora szinte végtelen, így a végösszeg jóval magasabb is lehet. A Speed változat nagyjából félúton helyezkedik el az alap V8-as Bentayga és a hosszított tengelytávú Bentayga EWB között, így pozícionálása is érdekes – sportosabb, mint az egyik, de még nem annyira reprezentatív, mint a másik.
Kívülről viszonylag könnyű felismerni – főleg ha az opciós listáról kiválasztották a hatalmas, 23 colos kerekeket, amit a legtöbb tulajdonos valószínűleg meg is tesz. Ezeknek a kerekeknek köszönhetően lehet felszerelni a világ legnagyobb, sorozatgyártásban elérhető első féktárcsáit: 440 mm-es karbon-kerámia fékeket, amelyek komoly sportautós jelleget kölcsönöznek a Bentaygának. Emellett a hátsó spoilere is jóval markánsabb, mint a többi változaté – ezek a legkönnyebben észrevehető külső jelek, amelyek elárulják, hogy nem egy „hétköznapi” luxusterepjáróval van dolgunk.
Leave a Comment