OLVAS VÉGIG A CIKKET és a szeretet nyelvén kommentelj! Rövid, de annál nehezebb harcot vívott a r/kbet/gségével Kálloy Molnár Péter idén tavasztól, amikor megtudta a diagnózist. A december 1-jén 55 évesen elhunyt színész kezét a családja az utolsó percig fogta. De hatalmas dráma van most! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A nem hibrid változat tekintetében a négyhengeres benzinmotor hangja kissé érdes és nyers, ám a gázreakció kellően élénk, és a hétsebességes automata váltó érezhetően finomabban dolgozik, mint a PHEV verzió kissé darabos működésű szerkezete. A valóságban a 0–100 km/h-s gyorsulás 9,4 másodperces értéke teljesen elfogadható ebben a kategóriában, ugyanakkor ez azt jelenti, hogy gyakran kell mélyebben nyomnunk a gázpedált, ami még inkább előhozza a motor nyersebb, hangosabb karakterét. Bár erőből nincs hiány, a kultúrált, csendes haladás nem éppen ennek az erőforrásnak a legerősebb oldala.
A 11 méteres fordulókör és a könnyű, könnyedén forgatható kormányzás miatt a Tiggo 7 városi környezetben rendkívül könnyen kezelhető. Bár méreteit tekintve nagyobb, mint sok hasonló kategóriájú riválisa, a mindennapi közlekedés során ez egyáltalán nem érződik. A kilátás szinte minden irányba megfelelő, és már alapáron járnak az első és hátsó parkolószenzorok, valamint a vezető dolgát jelentősen megkönnyítő tolatókamera irányvonalakkal.
