Ház omlott az ismert színészre!

Ahogy azt korábban szó esett, a Jókai utcában leomlott egy lakóépület felső szintjének egy része. A balesetben négy járókelő megsérült. Kiderült, ki az egyikük. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Hiányoztak a fűthető ülések, főleg azért, mert az autó általában magas felszereltségi szinttel rendelkezik. A gyártó, az Alfa Romeo online konfigurátora szerint ez az extra egy úgynevezett „Téli csomagban” érhető el, ami körülbelül 450 fontba kerül. Ez alapján úgy tűnik, hogy nem volt elsődleges szempont a belső tér maximalizálása – de azért nem is vészesen rossz a helykínálat.
A csomagtér mérete 385 liter, ami kisebb például a konnektoros hibrid X2-nél, ami 410 litert kínál. Viszont pozitívum, hogy nincs csomagtérperem, így a bepakolás könnyebb. A hátsó üléseken is tisztességes a tér, nem különösen tágas, de kényelmes.
Amikor három fő részére egyheti nyaralásra csomagoltunk, az teljesen megtöltötte a csomagtartót, sőt még a hátsó ülések egyikét is igénybe kellett venni. Persze az ember mindig hajlamos többet csomagolni, ha van hely az autóban…
Menet közben a Tonale kifejezetten élvezetes tud lenni. Ez különösen akkor tűnt fel, amikor csendes, kanyargós vidéki utakon autóztam, miközben barátokat látogattam meg. A kormányzás lehetne valamivel nehezebb, hogy még sportosabb érzést adjon, de így is közvetlen, és kellemes élményt nyújt a szűkebb kanyarokban.
Az autó nem kifejezetten gyors, de biztosan tartja magát a kanyarokban, nem dől meg zavaróan, és alulkormányzottság (amikor az autó az első kerekeken kicsúszik a kanyarban) sincs igazán.
Az átlagfogyasztása nálam, mint a legtöbb plug-in hibrid autónál, körülbelül 40 mpg (ez nagyjából 5,9 liter/100 km-nek felel meg). Ha lett volna saját felhajtóm vagy garázsom, ahol rendszeresen tölthettem volna, akkor valószínűleg még kevesebbet fogyasztott volna, mert többet használtam volna elektromosan.
De amikor teljesen feltöltöttem, simán elment több mint 40 elektromos mérföldet (ez kb. 65 km), és ehhez nem kellett különösen takarékosan vezetni. Ez elég jó eredmény. Ráadásul az autó a céges autókra vonatkozó adózásban csak 8%-os kategóriába esik – ez az egyik fő érv mellette, ha valaki céges autónak választaná.
Leave a Comment