Úgy indultam neki a forgatásnak, hogy azt hittem, Attila édesapja arról érdeklődik majd, hogy mik az aktualitások a fiával kapcsolatban, minden rendben zajlik-e a próbáinkkal… hideg zuhanyként ért, hogy közölte, szeretné, ha véget érne számára a verseny. Szívem szerint ezt a nyi/ván/sság nélkül, házon belül próbáltam volna elrendezni. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Grand Modus érezhetően felnőtt a feladathoz, célja pedig az volt, hogy kijavítsa a kisebb Modus hibáit mindössze 600 fontos felárral az alapváltozathoz képest. A modell 2008 elején mutatkozott be a frissített Modus mellett. A nagyobb testvér kialakításánál a Renault a Grand Espace és Grand Scenic megoldásaiból merített ötleteket: nagyobb csomagtartót és praktikusabb ülésezést kínált. A külső dizájn alapvetően megegyezett a standard modellével, így a 2008-as frissítés keretében új fényszórók és néhány apróbb külső módosítás került rá.
A felszereltség két szintre tagolódik: Expression és Dynamique. A motorpaletta ötféle erőforrásból áll – az 1,2 literes benzinesből szívó és TCE turbós változatban, egy kizárólag automata váltóval elérhető 1,6-osból, valamint az 1,5 dCi dízel 86 és 106 lóerős verzióiból. A kisebbik dízelhez egy „Quickshift5” névre hallgató félautomata váltó is rendelhető, amely a kényelmesebb, de mégis takarékos vezetési stílust kedvelők számára lehet vonzó.
