Hihetetlen, de igaz! Nőként tér vissza Gyurcsány Ferenc!

Az egykori miniszterelnök derült égből jelentette be: minden politikai tisztségéről lemond, eltűnik a nyilvánosság elől, és ezzel komoly hullámokat keltett a hazai politikában. A Demokratikus Koalíció élén nem mutatott gyengeséget, és még néhány nappal korábban is aktívan járta az országot – épp ezért sokkolta a közvéleményt a hirtelen döntés.
Hát még ami most derült ki! EZT NÉZD!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legújabb Kia Sportage határozottan kitűnik a középkategóriás SUV-k mezőnyéből – és nem csupán feltűnő megjelenésével. Széles motorválasztékot kínál, hogy minden vásárlói igényt kielégítsen, miközben árazása rendkívül versenyképes. A tágas belső tér szintén erős érv a családi autót keresők számára, ráadásul kényelmes utazási élményt és modern, jól élhető utasteret biztosít.
Nem hibátlan azonban: a motorjai meglehetősen zajosak, ami ront az összhatáson, és a hatékonysága is elmarad a hibrid vetélytársak egyre bővülő kínálatához képest.
A Sportage benzines, hibrid és plug-in hibrid hajtáslánccal érhető el. Az alapváltozat egy 1.6 literes, négyhengeres turbós benzinmotorral működik, amely elsőkerék-meghajtással kapható. A hibrid és plug-in hibrid modellek szintén ezt az erőforrást használják, elektromotorral és – a PHEV esetében – egy 13,8 kWh-s akkumulátorral kiegészítve. A hibrid változat 212 lóerős, míg a plug-in hibrid 246 lóerőt tud, mindkettő hatfokozatú automata váltóval, és a PHEV esetén az összkerékhajtás alapfelszereltség, valamint tisztán elektromos módban akár 70 kilométer is megtehető.
A Sportage induló ára alig marad 30 000 font alatt, a belépő szintű „2” felszereltséggel, de a teljes felszereltségű GT-Line S plug-in hibrid változat ára már közelíti a 46 000 fontot. Összességében azonban a Kia jó ár-érték arányt kínál, különösen a Ford Kuga és a Nissan Qashqai hasonló modelljeihez viszonyítva. A középső, „3” felszereltségi szint a legjobb választás lehet, különösen a „Shadow” különkiadás, amely kedvezőbb áron kínálja ugyanazt, ráadásul prémium metál fényezéssel. A belső tér is sokat fejlődött: a két darab 12,3 colos kijelző, a részben műbőr kárpitozás, a fűthető ülések és – az automata vagy hibrid változatoknál – az adaptív tempomat mind-mind emelik a felszereltségi szintet. A belépő szint kizárólag a 157 lóerős benzinmotorral és kézi váltóval érhető el.
Leave a Comment