Így alakítaná át a rendszert a Tisza Párt! Magyar Péter kedden ismertette a Tisza Párt programjának nyugdíjasokat érintő elemeit, amelyek között szerepel sávos nyugdíjemelés, a gyógyszerek áfájának eltörlése, nyugdíjas SZÉP-kártya bevezetése, valamint új idősotthonok létrehozása. A tervek szerint a változtatások 2026-ban valósulhatnak meg, amennyiben kormányra kerülnek. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ami az akkumulátorokat illeti, kétféle méret közül lehet választani: az egyik 58,3 kWh kapacitású, a másik pedig 81,4 kWh-s, ami már kifejezetten nagynak számít ebben az osztályban. Ehhez képest kevés vetélytárs kínál hasonlóan nagy csomagot, a Volkswagen-csoport modelljei közé tartoznak ezek közé. Az elektromotor mindkét változatban ugyanaz, 201 lóerő (azaz körülbelül 150 kW) teljesítményt nyújt, ami dinamikus vezetési élményt ígér.
Külsőre a Kia EV3 jól felismerhetően a nagytestvér EV9 formavilágát követi: szögletes, markáns kialakítású karosszériájával, valamint a függőleges elrendezésű első fényszórókkal. Magassága 1570 milliméter, ami jelentősen meghaladja például a Cupra Born vagy a Renault Megane E-Tech hasonló értékeit. Mindezek ellenére az autó légellenállási együtthatója mindössze 0,26, ami kifejezetten jó érték – főleg egy ilyen méretű, magasabb jármű esetében. Ez előnyt jelent a hatótáv szempontjából is.
A megjelenés terén két változat közül lehet választani: az „Air” és a „GT-Line” csomagok eltérő karaktert adnak az autónak. Az „Air” változat inkább letisztult, visszafogott stílust képvisel, míg a „GT-Line” sportosabb megjelenésű, határozottabb vonalvezetésű és feltűnőbb részletekkel ellátott – például sportosabb lökhárítókkal és díszítésekkel.
Az EV3 belső tere – akárcsak a külseje – erősen követi a nagytestvér, az EV9 formavilágát és kialakítását. Első pillantásra szinte ugyanaz a dizájn fogad bennünket, csak kisebb méretben. A műszerfal központi eleme egy nagy, enyhén ívelt kijelző, amely egyszerre szolgál műszeregységként és multimédiás képernyőként is. Ez a megoldás ma már rengeteg modern autóban megtalálható, és nem véletlenül: látványos, praktikus, és jól átlátható. A kijelző két fő része között található egy kisebb, külön szekció, amely kifejezetten a klímavezérlésre lett kialakítva – így a hőmérséklet-szabályzás mindig könnyen és gyorsan elérhető.
