Hoppá! Majka Tóth Andival

ÚJABB CELEB SZERELEM? Nemrég Majkát jól kifaggatták, Az is kiderült, hogy már korán belekezdett a csa/ozásba, és az első csó/kal sem várt sokat. „11-12 évesen cs/kol/ztam először. De ezt megbeszéltük ezzel a lánnyal, akivel először csó/ol/ztam. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha azonban valaki az Abarth 600e-t úgy vezeti, ahogyan azt igazából szánták – vagyis élvezetesen, lendületesen, a teljesítményt kihasználva, például kanyargós országutakon –, akkor nem kell sok idő, mire az autót újra töltőre kell tenni.
A mi tapasztalataink is alátámasztják ezt, hiszen a teszt során különböző környezetekben próbáltuk ki az autót: hosszabb autópályás utakon, városi forgalomban, valamint a kedvenc B-útjainkon is, amelyek szűkebb, de élvezetesebb vidéki útvonalak. Az energiahatékonyság ezek között a környezetek között jelentősen eltérő volt, és az eredmények néha egészen megdöbbentőek voltak.
Kifejezetten rossz eredményt produkált az Abarth 600e hosszú autópályás menet során, ahol tartósan 70 mérföld/órás (vagyis kb. 113 km/h-s) sebességgel haladtunk. Az út elején az autó teljesen feltöltött akkumulátorral indult, a kijelző 208 mérföldes hatótávot mutatott. Ám mindössze 108 mérföldnyi (kb. 174 km) megtett út után – amelynek nagy részét kétsávos főutakon és autópályákon tettük meg – már csak 22 mérföldnyi (kb. 35 km) hatótáv maradt az akkumulátorban. Ez azt jelenti, hogy az elvileg elérhető hatótávból körülbelül 78 mérföld (126 km) úgy eltűnt, hogy gyakorlatilag nyoma sincs, és az energiafelhasználás mértéke mindössze 2,7 mérföld volt kilowattóránként. Ez kifejezetten gyenge hatékonyságnak számít, különösen egy elektromos autónál.
Leave a Comment