Idősek és a flakonok drámája!

Mostanra több mint százmillió újrahasznosítható PET palackot, italosdobozt, üveget vittek vissza az emberek a REpont-automatákba, ami azt is jelenti, hogy naponta már közel ötmillió darab terméket adunk le. Új rendeletet akarnak bevezetni a fiatalok hogy az időseknek ne lehessen visszavinni flakonokat! – MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A jelentős technikai változások mellett az autó dizájnja és belső tere is evolúciós fejlesztéseken ment keresztül. Bár egyik sem teljesen új, mindkettőt elég friss elemekkel finomították, hogy megfelelő különbséget biztosítsanak az előző generációhoz képest.
Bevezetésre kerültek a mátrix fényszórók, amelyek mindkét oldalán egy új motorháztető található, amely most már egészen az első légbeömlőkig lecsap. Ez eltünteti az előző modell nem túl esztétikus vonalát, így az autó egész megjelenése sokkal letisztultabbnak tűnik.
A hátsó rész is megújult, állítólag a második generációs Gallardo inspirálta, egy teljes szélességű hamis hűtőrács szegmensként és a rendszámtábla helyének áthelyezésével. Az eredmény finom, de hatékonyan tisztítja meg az összképet.
Belső térben a Lamborghini egy teljesen új műszerfalat szerelt be, hogy helyet adjon a nagyobb, 12,3 colos kijelzőnek. Az alsó érintőképernyő változatlan maradt, de az azt körülvevő érintésérzékeny vezérlők, amelyek korábban közöttük helyezkedtek el, most egy új, nagyon kényelmesen használható kapcsolósorral lettek kicserélve.
A belső tér legtöbb elemét is prémium érzésű bőr borítja, vagy a tesztautónk esetében CorsaTex, ami a Lamborghini Alcantara változata. Ez az egész kabinnak egyértelmű emelkedést ad a legtöbb SUV riválissal szemben, de még így is túl sok olyan elem található, amelyek az Audiból származnak, például a kormánykerék vezérlői, az irányjelző karok és az ablakemelő kapcsolók. Mindezek jól vannak megépítve, de egy kicsit csalódást keltőek, figyelembe véve az árkategóriát.
Csak ötajtós karosszéria változat érhető el, és a Lamborghini Urus alapfelszereltségében egy hagyományos, háromüléses hátsó pad található. Azt javasolnánk, hogy válassz olyan modellt, amely panorámatetővel rendelkezik, hogy egy kis szükséges fényt vigyen a hátsó utastérbe.
Az Urusban alacsonyabban ülsz, mint a legtöbb SUV-ban, és bár ez illik a Lamborghini sportos jellegéhez, azt jelenti, hogy a kilátás nem annyira jó. Előfordulhat, hogy nehéz pontosan elhelyezni az autót a városban vagy szűk parkolóhelyeken, bár nyílt úton ez kevésbé problémás.
Az ülések viszonylag kényelmesek, de nem kiemelkedően azok, és bár a masszázs- és hűtési lehetőségek kellemes extrák, hiányzik az a végső támogatás, amire egy ilyen magas teljesítményű SUV-tól elvárnád.
Leave a Comment