Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szerda, május 14
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Igénytelenül állt színpadra Fehér Krisztián!

    BY admin2025.05.13.

    Valóságos botránnyá dagadt Fehér Krisztián legutóbbi koncertje, miután napvilágra került egy videófelvétel: a tavalyi X-Faktor-győztes nyilvánosan, a színpadon üvöltözik, k/romkodik, és megalázó stílusban ordibál.
    MUTATJUK MI TÖRTÉNT:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A P400e a Jaguar F-Pace modellkínálatának felsőbb szegmensében helyezkedik el, bár nem kifejezetten sportváltozatként hirdetik. Csak éppen 398 lóerőt és 640 Nm nyomatékot kínál – így, noha a tömege meghaladja a 2,2 tonnát, gyorsulása mégis a „meleg” sportmodellekével vetekszik. A Millbrook tesztpályán mért 0-ról induló gyorsulási adatok például jobbak voltak, mint a már megszűnt benzines V6-os SQ5-é.
    A menet közbeni gyorsulási adatok még meglepőbbek, hiszen az elektromotor rugalmassága miatt az autó minden mért sebességtartományban legalább olyan gyorsan, sőt sokszor gyorsabban gyorsult, mint az Audi. Fontos azonban, hogy a Jaguar rövidebb végáttétellel rendelkezik, így ugyanazon váltófokozatok mellett is jobban pörög.
    A CCS gyorstöltő csatlakozó fedele szokatlan látvány egy plug-in hibriden, de a P400e képes akár 32 kW-tal tölteni, ami elméletileg 30 perc alatt 80%-os töltöttséget jelenthet.
    Bár alanyilag nem érződik robbanékonynak, egyértelmű, hogy rengeteg tömeget kell megmozdítani. A vezetési élmény ettől függetlenül kifinomult és harmonikus. A kétliteres, négyhengeres benzinmotor hangja talán nem hangzik „prémiumnak”, ám valójában meglepően csendes és kulturált. Ha padlógázt adunk, csak egy finoman beszűrődő, szintetikus V8-as morgást hallunk a hangszórókból – ami elsőre mesterségesnek tűnhet, de éppen eléggé visszafogott ahhoz, hogy kellemes maradjon.

    A nyolcfokozatú ZF automata váltó és a kuplungalapú összkerékhajtás révén az autó mindig négykerék-hajtással közlekedik, még tisztán elektromos módban is – nem úgy, mint sok rivális plug-in hibrid, ahol csak az első kerekek hajtanak EV módban. Hibrid módban a váltások gyorsak és alig észrevehetők, a nyomatékos hajtáslánc pedig ritkán erőlködik. Alkalmanként előfordulhat, hogy alacsony sebességnél az elektromotor és a benzinmotor „összevesznek”, enyhe rántást okozva, amikor a belső égésű motor bekapcsol, de ez nem rontja számottevően a vezetési élményt.es
    Ahogyan minden plug-in hibridnél, itt is csak akkor érhetjük el a gyári fogyasztási adatot (121,1 mpg ≈ 1,95 l/100 km), ha minél több utat tisztán elektromosan teszünk meg. A 141 lóerős elektromotor önmagában is kellően erős ahhoz, hogy városban ne legyen hiányérzetünk az EV mód használatakor. Bár autópályás tempóra is képes EV módban, a gyorsulás 70 mph-ra (kb. 113 km/h) lassú és alaposan lemeríti az akkumulátort.
    A gyári hatótáv 33 mérföld (kb. 53 km), amit városi használatban valóban meg lehet közelíteni, de a teszt során vegyes útvonalon csak 24 mérföldig (kb. 39 km) jutottunk tisztán elektromosan.

    Previous Post

    Váratlan fordulat! Jön az euró bevezetése

    Next Post

    Korlátozást vezetnek be a multik!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Meg is történt a legrosszabb Schmuck Andorral!

    S

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum