Így kaphatsz ingyen szemétszállítást!

AZ egyik alig ismert önkormányzati támogatás a Hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjtámogatás! Ezt a támogatást az önkormányzat nyújtja , ami mentességet biztosít a szemétszállítási díj fizetése alól. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mire számíthatunk tehát ettől a futóműtől, ha 268 lóerőt kell kezelnie – nemhogy 422-t?
Többre, mint amire számítottam – bár őszintén szólva nem vártam sokat. Az autó megfelelő tapadással rendelkezik, a kipörgésgátló pedig hatékonyan dolgozik: még akkor sem hallani kerékcsikorgást, ha direkt provokáljuk.
Alapból hátsókerék-hajtású, a négykerék-meghajtású változat pedig hátsó tengelyre hangolt, így kanyarokból kigyorsítani nem csak az alulkormányzottság és a csalódás jegyében lehet.
Ugyanakkor a kanyarodáskor jelentős oldaldőlés, valamint az erős gyorsítás és fékezés közbeni bólintás inkább motorcsónakozásra emlékeztet, mintsem sportos vezetésre. A kormányzás ráadásul szinte semmilyen visszajelzést nem ad.
A tesztautókon még fejlesztés alatt álltak vagy egyszerűen ki voltak kapcsolva a vezetéstámogató rendszerek, így ezekről egyelőre nem mondanék véleményt. A Zeekr még nem jelentette be, mikor lesz kapható az X az Egyesült Királyságban, de inkább az a kérdés, mikor, nem pedig hogy egyáltalán. Szinte biztos, hogy előbb-utóbb megjelenik ott is.
Vezetés közben a lekicsinyített Austin Allegro stílusú „kormánykerék” kissé túlságosan élénken reagál a középállás körül, ami nem illik össze a nagyon lágy futómű hangolásával.
A Zeekr termékbemutatóján azt hangsúlyozták, hogy kiemelkedik vezethetőségével – a valóságos első benyomás azonban inkább az, hogy ez az autó szívesebben tölti be a lágy ringatózó utazó szerepét.
Csakhogy ez sem tart sokáig, mivel az útegyenetlenségek könnyen kibillentik a nem elég csillapított futóművet, és a kerekek hangosan koppannak az úthibákon. Szél- és gördülési zajból is meglepően sok jut az utastérbe, különösen nagyobb sebességnél.
Az autó elsőként Svédországban és Hollandiában kerül piacra, ahol ára körülbelül 39 000 fontnak megfelelő összeg – ami kevesebb, mint egy Kia Niro vagy Cupra Born, viszont több az alapfelszereltség, például hőszivattyú is jár hozzá. Hatótávban is versenyképes lehet.
A Zeekr 277 mérföldes (kb. 446 km-es) hatótávot ígér az egymotoros verzióra, a kétmotoros pedig csak 15 mérfölddel kevesebbet tud. A svédországi enyhe időjárásban, sík terepen, alacsony sebességkorlátozások mellett végzett tesztúton az autók 3,8, illetve 3,4 mérföld/kWh fogyasztást produkáltak.
Leave a Comment