Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    kedd, június 17
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Így kaphatsz ingyen szemétszállítást!

    BY admin2025.06.16.2025.06.16.

    AZ egyik alig ismert önkormányzati támogatás a Hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjtámogatás! Ezt a támogatást az önkormányzat nyújtja , ami mentességet biztosít a szemétszállítási díj fizetése alól. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Mire számíthatunk tehát ettől a futóműtől, ha 268 lóerőt kell kezelnie – nemhogy 422-t?
    Többre, mint amire számítottam – bár őszintén szólva nem vártam sokat. Az autó megfelelő tapadással rendelkezik, a kipörgésgátló pedig hatékonyan dolgozik: még akkor sem hallani kerékcsikorgást, ha direkt provokáljuk.

    Alapból hátsókerék-hajtású, a négykerék-meghajtású változat pedig hátsó tengelyre hangolt, így kanyarokból kigyorsítani nem csak az alulkormányzottság és a csalódás jegyében lehet.
    Ugyanakkor a kanyarodáskor jelentős oldaldőlés, valamint az erős gyorsítás és fékezés közbeni bólintás inkább motorcsónakozásra emlékeztet, mintsem sportos vezetésre. A kormányzás ráadásul szinte semmilyen visszajelzést nem ad.

    A tesztautókon még fejlesztés alatt álltak vagy egyszerűen ki voltak kapcsolva a vezetéstámogató rendszerek, így ezekről egyelőre nem mondanék véleményt. A Zeekr még nem jelentette be, mikor lesz kapható az X az Egyesült Királyságban, de inkább az a kérdés, mikor, nem pedig hogy egyáltalán. Szinte biztos, hogy előbb-utóbb megjelenik ott is.

    Vezetés közben a lekicsinyített Austin Allegro stílusú „kormánykerék” kissé túlságosan élénken reagál a középállás körül, ami nem illik össze a nagyon lágy futómű hangolásával.

    A Zeekr termékbemutatóján azt hangsúlyozták, hogy kiemelkedik vezethetőségével – a valóságos első benyomás azonban inkább az, hogy ez az autó szívesebben tölti be a lágy ringatózó utazó szerepét.

    Csakhogy ez sem tart sokáig, mivel az útegyenetlenségek könnyen kibillentik a nem elég csillapított futóművet, és a kerekek hangosan koppannak az úthibákon. Szél- és gördülési zajból is meglepően sok jut az utastérbe, különösen nagyobb sebességnél.
    Az autó elsőként Svédországban és Hollandiában kerül piacra, ahol ára körülbelül 39 000 fontnak megfelelő összeg – ami kevesebb, mint egy Kia Niro vagy Cupra Born, viszont több az alapfelszereltség, például hőszivattyú is jár hozzá. Hatótávban is versenyképes lehet.

    A Zeekr 277 mérföldes (kb. 446 km-es) hatótávot ígér az egymotoros verzióra, a kétmotoros pedig csak 15 mérfölddel kevesebbet tud. A svédországi enyhe időjárásban, sík terepen, alacsony sebességkorlátozások mellett végzett tesztúton az autók 3,8, illetve 3,4 mérföld/kWh fogyasztást produkáltak.

    Previous Post

    Kiderült, hány méterről látja az autót a traffi

    Next Post

    Elképesztő élethelyzet: Így vetett véget életének Bay Éva

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    2 tonnás elefántfóka drámája

    E

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum