Így vesztette életét a csomagtartóba tett 2 éves Sanyika.

A nő évekig nevelőszülőként dolgozott, de egészségi gondjai és magánéleti válsága miatt már nem tudta megfelelően ellátni a rábízott gyereket. Bár a gyermekvédelmi szervezet figyelmeztetett az alkalmatlanságára, a felülvizsgálat elmaradt. A tárgyaláson a nő magát sajnálta, mondván túlterhelt volt és terhes lett, de semmilyen segítséget nem kért.
DÖBBENETES DOLGOK DERÜLTEK KI! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renault Clio RS egy sportos kisautó, amely a francia gyártó Ford Fiesta-riválisának alapjaira épül. Először 2013-ban jelent meg, és ekkor lecserélték a korábbi, szívó 2.0 literes motort és a kiváló kézi váltót egy 1.6-os turbómotorra és egy duplakuplungos automata váltóra (DCT). Nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez a változtatás nem nyerte el a puristák tetszését – az emissziós szabályozásoknak való megfelelés érdekében a Renault feláldozta a Clio korábbi, pezsgő karakterét és vezetési élményét.
Ahogy a normál Clio is, minden RS modell ötajtós kialakítású és viszonylag praktikus belsőt kínál. Az alapverzió 197 lóerős teljesítménye fej-fej mellett áll a versenytársakkal, mint például a Peugeot 208 GTi vagy a Ford Fiesta ST. A 0–100 km/h-s sprintet 6,7 másodperc alatt teljesíti, végsebessége pedig 230 km/h. Létezik egy erősebb Trophy 220 változat is, amely 20 lóerővel többet tud, 18 colos alufelniket és ültetett futóművet kapott – ennek köszönhetően egy tizedmásodperccel gyorsabb a 0–100 km/h-s gyorsulás. A 2016 végén történt frissítés a széria Clióval párhuzamosan zajlott: új lámpák, átdolgozott lökhárítók és a jellegzetes négy LED-es, kockás zászlót idéző nappali menetfények jelentek meg. Akik kézi váltóban reménykedtek, csalódtak – a Clio RS továbbra is kizárólag automata váltóval kapható.
A Renault híres arról, hogy élvezetes, dinamikus hot hatch-eket gyárt, így a jelenlegi Clio RS szakítást jelentett a jól bevált recepttel, amikor 2013-ban megjelent. A Renaultsport a környezetvédelmi szempontokat helyezte előtérbe: csökkentették a motor hengerűrtartalmát, turbót adtak hozzá, és automatára váltottak. A legújabb Clio RS nehezen indult – első tesztjein alulmaradt a Ford Fiesta ST és a Peugeot 208 GTi ellenében.
Mindkét rivális olcsóbb volt és élvezetesebb vezetni. Azonban a Renault kis sportmodellje fejlett duplakuplungos váltójával és turbós motorjával érettebb csomagot kínál, mint elődje. Emellett az ötajtós kialakítás és a tágas utastér praktikus választássá teszi a mindennapokra is. Külső megjelenése figyelemfelkeltő, belső tere pedig stílusos. A Clio RS minden változata duplakuplungos automata váltót kap – kézi váltó nem elérhető.
A Clio RS 1.6 literes turbómotorja megegyezik a Nissan Juke Nismo RS-ben találhatóval. Az alapmodell 197 lóerőt teljesít, alacsony fordulaton élénk és erőteljes, de magasabb fordulaton mintha visszafognák. Ehhez nem segít a szisszenő kipufogóhang és a kissé vontatott váltó sem.
Leave a Comment