Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    kedd, június 3
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Ijesztő üzenet Várkonyinak – Mészáros nagyon dühös!

    BY admin2025.05.29.

    Egy hétköznapinak tűnő napon dermesztő pillanatot élt át Várkonyi Andrea. Egy idegen számról érkezett SMS-ben egy ismeretlen személy a lányának adta ki magát, azt állítva, hogy új telefonszámot használ, és WhatsApp-on szeretne kapcsolatba lépni. Első olvasatra talán semmi különös – de valójában egy kifinomult átverés indító üzenete volt ez.
    MUTATJUK MI TÖRTÉNT:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Később érkezik majd a Kia EV3 GT változat, amely várhatóan kétmotoros, összkerékhajtású lesz, bár a hatótávja valószínűleg rövidebb lesz a jelenlegi, elsőkerék-hajtású modellekénél.
    A hajtáslánc viszonylag egyszerű: kétféle akkumulátorméret választható, ugyanazzal a motorral párosítva. A kisebb, 58,3 kWh-s változat hivatalosan 270 mérföldes hatótávot kínál, ami sokaknak elegendő lehet. Azok, akik hosszabb utakra készülnek, választhatják a 81,4 kWh-s változatot, amely akár 375 mérföldes hatótávot is elérhet, míg a GT-Line S változat esetében ez 362 mérföldre csökken.
    Mindegyik modell 201 lóerőt tud, a kisebb akkumulátoros Air verzió gyorsabban, 7,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, míg a hosszabb hatótávú verziók 7,7 vagy 7,9 másodperc alatt érik el ugyanezt a tempót. Bár a számok különböznek, a valóságban ez a különbség alig észrevehető.

    Vezetni az EV3-at nem különösebben élvezetes, de ez nem is célja az autónak. A Kia inkább a kényelemre helyezte a hangsúlyt, amit jól is valósított meg. A gázreakció három, a kormányzás két fokozatban állítható, de ezek közötti különbségek alig érezhetőek. A sport mód például élesebb gázreakciót kínál, de tényleges gyorsulásbeli javulás nincs.
    Városi környezetben az EV3 egyik kiemelkedő eleme a regeneratív fékezés finomhangolhatósága, amely a kormány mögötti váltófülekkel menet közben is szabályozható. Az autó tud teljes gurulást, egy pedálos vezetést, sőt, adaptív üzemmódot is, amely az útviszonyok alapján dönt a fékezés mértékéről. A pontos kormányzás és a puha futómű miatt városban nagyon kellemes vezetni.
    Országutakon is jól teljesít a kényelmes futómű, de a vezetési élmény nem túl izgalmas. Bár nem olyan „halott” a vezetési élmény, mint egy Hyundai Kona esetében, a Renault Megane E-Tech vagy a Cupra Born élesebb és dinamikusabb vezetési érzetet nyújtanak a kényelem megtartása mellett. A puha hangolás miatt nagyobb útegyenetlenségeknél érezni lehet az autó súlyát, mivel a rugózás néha nem tudja megfelelően lekövetni a terhelést.

    Previous Post

    Újabb részletek a Parajdi sóbányából!

    Next Post

    TRAGÉDIA! Eldobta életét Marsi Anikó édesapja!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Szakított Muri Enikő és Tóth Szabi

    K

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum