Vikinél elég kiszámítható a műsor, egy nap viszonylagos nyugi, aztán hatalmas kiakadás, amihez a legkisebb ürügy is elég. Viki egy másodpercig sem leplezte, hogy nem olyan férjet szeretett volna, mint a néha valóban tutyimutyi Attila. Vikinek azonnali segítségre van szüksége! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Motorkínálatból nincs hiány: bár rajongunk az öt hengeres, karakteres turbódízelért, a legtöbb vásárló várhatóan az élénk és gazdaságos 1,9 literes JTD dízelt választja. Ez jóval népszerűbb lesz a négyhengeres vagy V6-os benzineseknél.
A beltér szinte ugyanolyan kifinomult és stílusos, mint a karosszéria. A mélyre süllyesztett műszerek, az alumínium középkonzol és a vezetőt körülölelő műszerfal olyan hatást kelt, mintha egy 50 000 fontos sportautóban ülnénk. A startgomb talán kissé hatásvadász, de a 159 esetében még ezt is sikerült elegánsan megoldani. Némi költségcsökkentés azért tetten érhető a kapcsolók egy részén, és a tárolóhelyek mennyisége sem túl bőséges. Mindezek ellenére az Alfa utastere igazi különlegességnek számít az üzleti szedánok általában konzervatív világában.
