Ismert színészek voltak a Polgárdi baleset résztvevői!

Halálos közúti tragédia rázta meg csütörtökön a Fejér megyei Polgárdi környékét. Az első információk szerint egy ismert színész házaspár autója ütközött frontálisan egy szembejövő teherautóval egy előzési manőver során. A járművet egy 29 éves férfi vezette, aki a helyszínen életét vesztette. A baleset körülményeit egyelőre homály fedi, de a helyszíni nyomok alapján súlyos hibák vezettek a tragédiához.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Miközben a kis költségvetésű autókat könnyedén lefedik olyan modellek, mint a Dacia Spring, Sandero és Jogger, teljesen logikus volt, hogy a Dacia bővítse kínálatát a másik véglet felé egy nagyobb modellel a Dacia Duster SUV mellett. Így született meg a Dacia Bigster, a román gyártó legnagyobb autója, amely sokat merít magától a Dustertől.
Mindkét autó ugyanazon a CMF-B padlólemezen alapul, de a Bigster hosszabb és magasabb a Dusterhez képest, továbbá hosszabb tengelytávval is rendelkezik. Ez nagyobb térérzetet eredményez, tágasabb csomagtartót és több helyet az utasoknak, miközben a beltér ugyanazt a masszív, robosztus dizájnt követi, amely segít elfedni a márka költséghatékony gyökereit.
Külső megjelenésében is hasonló a helyzet: dobozos vonalak és robusztus részletek, többek között jellegzetes nappali menetfények, amelyek a Dustert idézik. Valószínűleg csak akkor lehetne megkülönböztetni őket, ha egymás mellett parkolnak, ami azonban nem probléma.
A hajtáslánc sem tér el sokban: elérhető egy enyhe hibrid 1,2 literes TCe kézi váltós változat első- vagy összkerékhajtással, illetve egy teljes hibrid automata elsőkerékhajtással, bár ez utóbbi már 1,8 literes benzines motorral érkezik.
A Dusterrel ellentétben nincs alap Essential felszereltségi szint a Bigsternél, a kínálat Expression szinttel kezdődik, amely 1,2 literes TCe motorral nagyjából 25 250 fonttól indul, ami körülbelül 3 500 fonttal magasabb, mint a Duster ugyanilyen motorral. Ahogy a Dusternél, az összkerékhajtásért körülbelül 2 500 fontot kell pluszban fizetni, a hibrid modell ára pedig egy picivel 28 000 font fölött kezdődik.
Az alapfelszereltség része egy 10,1 colos központi érintőképernyő, amely vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto támogatással bír, valamint egy 7 colos digitális műszerfal, ami néhány Duster változatban is megtalálható. A Bigsterhez továbbá jár kétzónás klíma, 40:20:40 arányban osztott hátsó üléspad, első és hátsó parkolószenzorok, tolatókamera, 17 colos gyémántcsiszolt könnyűfém keréktárcsák, valamint négy YouClip rögzítési pont, amelyekhez pohártartó, telefontartó vagy táskák csatlakoztathatók.
Leave a Comment