Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Ismét Apa lesz Galambos Lajos! Ráadásul kislánya lesz

Posted on 2025.09.02.

A háromgyermekes zenész egy újabb családtaggal szeretné bővíteni életét, hogy meglepje már felnőtt gyermekeit, Bogit, Lajost és Istvánt, akik huszonévesen már a saját útjukat járják.
ITT VANNAK A RÉSZLETEK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A korábbi C-HR modellek esetében gyakran előfordult, hogy amikor a vezető a városi határokat elhagyva dinamikusabban akart haladni – például gyorsítani szeretett volna, vagy egy emelkedőn akart sebességet tartani –, a motor magas fordulatszámra kapcsolt, és ezzel együtt az utastérbe is bejutott a zaj. Ez a jelenség sokak számára zavaró lehetett. Az új generációs C-HR – főként a két elérhető hibrid változat közül az erősebbik – viszont sokkal jobban kezeli ezeket a helyzeteket. Bár ha padlógázt adunk, a motor még mindig hangosabb lesz, de mivel nagyobb teljesítmény áll rendelkezésre, az autó hamarabb eléri a kívánt sebességet, és így gyorsabban vissza lehet térni a csendes, nyugodt utazáshoz.

Aki a Plug-in Hybrid, azaz a konnektorról tölthető hibrid verziót választja, az számíthat arra, hogy az autó kb. 200 kilogrammal nehezebb a normál hibridnél. Ez a többletsúly főként gyorsabb, országúti tempónál érződik – például előzéskor vagy autópályán –, viszont a Toyota mérnökei úgy hangolták a futóművet, hogy a karosszéria mozgása továbbra is feszes maradjon, azaz az autó ne billegjen, ne dőljön a kanyarokban. Emellett a rugózás is jól teljesít, hiszen a futómű képes kisimítani az út egyenetlenségeit, tehát a kényelmet sem kell feláldozni a jobb irányíthatóság érdekében.

Toyota C-HR egy kellemesen vezethető hibrid SUV, amely jól teljesít a mindennapi használat során. Azért azt nem állítanánk, hogy vezetése különösebben élvezetes vagy sportos lenne, mert az erőátvitel és a motor közötti kapcsolat nem olyan közvetlen, mint egy hagyományos, kézi váltós benzinmotoros autó esetében. Aki valódi vezetési élményre vágyik, annak talán egy olyan modell lehet jobb választás, mint például a Ford Puma, amely kézi váltót kínál, és közvetlenebb kapcsolatot biztosít a vezető és az autó között. Ettől függetlenül, ha valaki ismeri és kihas

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme