A kormány döntése értelmében minden nyugdíjas illetve nyugdíjszerű ellátásban részesülő – 10 ezer NETTÓ forint névértékű, különböző címletű Erzsébet-utalványt kap, melynek kézbesítéséért a Magyar Posta felelős. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A feltűnő karosszériát egy drámai kialakítású első lökhárító, mély oldalsó küszöbök és egy jelentősen megnövelt hátsó diffúzor teszi még hatásosabbá. Az alapáras Soutronic Orange szín különösen látványos, de hasonlóan erős vizuális jelenléttel bír az N-divízió Performance Blue árnyalata is, amely matt és fényes kivitelben egyaránt elérhető, felár ellenében. Az összhatás egyértelműen a retro és a modern formanyelv találkozása: zömök, izmos arányok, amelyek ugyan a klasszikus hot hatch-eket idézik, de a közel 4,7 méteres hossz és az 1,6 méteres magasság miatt az Ioniq 5 N már messze túlnő ezen a kategórián. Ennek ellenére minden szögből céltudatosságot és fenyegető sportosságot sugároz, így a teljesítményautók rajongói biztosan nem érzik majd, hogy vizuálisan kompromisszumot kellene kötniük.
Az utastér hangulata sötét, dominánsan fekete színvilágú, amelyet diszkrét Performance Blue betétek és a sportüléseken világító N-logók törnek meg. A kormánykerék kizárólag az N-változathoz készült, és külön programozható gyorsgombokat kapott, amelyekkel a vezető az érintőképernyőn beállított menetprogramokat azonnal aktiválhatja. Az összeszerelési minőség korrekt és masszív érzetet kelt, bár egy közel 65 ezer fontos árcédula mellett nem minden részlet érződik igazán prémiumszintűnek.
