Ismét jön a tomboló vihar!

Ma nem lesz kegyes az időjárás: berobban a hőség, de heves zivatarok is kialakulhatnak. A délnyugati, nyugati szél megélénkül, amely zivatarok környezetében viharossá is fokozódhat.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A szupermini kategória zsúfolt mezőnyében, ahol számos tehetséges rivális verseng a figyelemért, a Nissan Micra gyakran kevesebb elismerést kap, mint amennyit megérdemelne. Pedig az ötödik generációs modell egy stílusos, kis méretű ötajtós ferdehátú, amely tisztességes helykínálatot és lenyűgöző biztonsági felszereltséget kínál.
A Micra kezelhetősége is rendben van, bár a szűkös motorválaszték gyengíti a kínálatot, és nincs hibrid változat sem, amely javítaná a fogyasztást és csökkentené a CO₂-kibocsátást. Vannak ennél jobb alternatívák is – például a Renault Clio, amely jelenleg a kategória győztese –, de ha egy olcsón fenntartható, könnyen vezethető és jó ár-érték arányú kis családi autót keresel, akkor a Micra megérhet egy próbát.
A Nissan Micra évtizedek óta híres a megfizethetőségéről, megbízhatóságáról és egyszerű használhatóságáról, bár a dizájn terén ritkán volt úttörő. Ez azonban gyökeresen megváltozott az ötödik generáció 2016-os bemutatásával a Párizsi Autószalonon – a francia divatfőváros tökéletes helyszín volt egy olyan modell premierjének, amely látványosan megújult és divatos külsőt öltött.
Bár a Micra még mindig a korábbi modell műszaki alapjaira épül, az új verzió egy modern 1.0 literes turbós benzinmotort is kapott, amely technikai szempontból versenyképesebbé teszi az autót. Ehhez társul egy sor biztonsági rendszer, valamint egy meglepően élvezetes vezetési élmény – ezek miatt 2017-ben a Micrát a legjobb szupermini ajánlatok egyikének nevezték.
Azóta azonban a Micra kissé háttérbe szorult a megújult versenytársak (pl. Ford Fiesta, Renault Clio, Polo) mögött. A Fiesta élvezetesebb vezetési élményt kínál, a Clio praktikusabb, a Polo pedig igényesebb belső teret nyújt – de a Micra még mindig vonzó alternatíva, főleg ha az eredeti értékei – megbízhatóság, egyszerűség, elérhetőség – fontosak számodra.
Egyetlen motoropció maradt: egy 91 lóerős, 1.0 literes turbós háromhengeres benzinmotor, amelyhez hatfokozatú kézi váltó vagy CVT automata váltó választható. Korábban volt 70 lóerős szívómotor, 87 lóerős 0.9-es turbó, 115 lóerős sportos verzió és 1.5-ös dízel is, de ezek mind kikerültek a kínálatból.
Leave a Comment