Itt árulnak vizezett benzint Magyarországon!

A belső égésű motorok működése egyszerre látványos és precíz technológiai folyamat. A motor ciklusai során levegő és üzemanyag keverék kerül a hengerbe, ahol az összenyomódik, begyullad, majd az így felszabaduló energia mozgásba hozza a dugattyút. Ez a mozgás hajtja meg az autót.
AZONBAN HA VÍZ KERÜL AZ ÜZEMANYAGBA, AZ ÓRIÁSI BAJT OKOZ. ITT ÁRULNAK VIZES BENZINT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mindössze 113 lóerővel és 1423 kilogrammos tömeggel a hátán az Inster lomhának érződik, és több mint 10 másodperc kell neki, hogy elérje a 0–100 km/órás sebességet.
Normál módban a gyorsulás hamar alábbhagy, és leginkább csak városi környezetben tűnik fürgének – de mivel az Inster valószínűleg többnyire ott lesz használva, ez érthető.
Az Inster elsőkerék-meghajtású, az első tengelyen elhelyezett elektromos motor hajtja, így nem tudja azt a hihetetlen fordulókört produkálni, amit a hátsókerék-meghajtású városi autók, például a Honda E.
Sport módba kapcsolva valamivel élénkebbé válik, de összességében az Inster inkább egy autó, amivel nyugodt, fokozatos haladásra számíthatunk.
Amiért különösen lassúnak érződik 30–40 km/h fölötti tempónál, az a tömeg: az Inster több mint 400 kilóval nehezebb, mint az i10 – ami hatalmas különbség.
Ez azt eredményezi, hogy hiányzik belőle az i10 élénksége, és összességében egy kissé unalmas, erőlködős vezetési élményt nyújt.
A kezelőszervek jó visszajelzést adnak, és könnyen lehet szabályozni a fékenergia-visszanyerést a kormány mögötti fülekkel. Az Inster lazán a benzines Hyundai Casperre épül, amit 2021 óta árulnak Koreában, de a padlólemezét meghosszabbították és átalakították, hogy akkumulátort és elektromos motort is be tudjon fogadni.
Ennek ellenére az autó még mindig nagyon kicsi: 3,8 méter hosszú és 1,6 méter széles, így rövidebb és keskenyebb, mint francia versenytársai.
Nem, a neve nem az Instagramra utal.
Kompakt méreteit ügyesen leplezik a robusztus kerékívek és a rövid túlnyúlások, amelyek egyfajta ál-SUV megjelenést kölcsönöznek neki.
Műszakilag nagyon egyszerű: elöl található elektromotor hajtja az első kerekeket, elöl MacPherson rugóstagos felfüggesztéssel, hátul csatolt hosszlengőkaros tengellyel.
A Hyundai Inster modellválasztéka áttekintve: Három felszereltségi szint és kétféle akkumulátorváltozat érhető el.
A Standard Range modell egy 42 kWh-s akkumulátorral és 95 lóerős első elektromotorral rendelkezik, amivel 327 km-es hatótávot kínál, míg a Long Range modell egy nagyobb, 49 kWh-s akkumulátort és 113 lóerős motort kapott, amivel akár 368 km-t is megtehet egy feltöltéssel.
A felszereltségi szintek: 01, 02 és Cross, az árak pedig 23 495 fonttól indulnak.
Leave a Comment