Esztergályos Cecília, az Újszínház örökös tagja nemcsak a színpadon, hanem az élet minden pillanatában szenvedéllyel és mély érzelmekkel élt. Számára a színészet sosem puszta hivatás volt, hanem az élet legigazibb formája.
Elszorul a szív: most derültek ki a részletek Esztergályos Cecília temetéséről – a hír felfoghatatlan és mélyen megrendítő.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az 5008 gyakorlatilag egy hosszú tengelytávú Peugeot 3008 hosszabb hátsó túlnyúlással és nagyobb csomagtartóval. Mint ilyen, ugyanazon az STLA Medium platformon alapul. A közeljövőben várhatóan még sok új autó jelenik meg, amely ezt használja. Elsősorban elektromos járművekhez tervezték, és néhány nagyon nagy akkumulátort is képes befogadni, de belső égésű motorokkal is működik.
Ez azt jelenti, hogy az 5008-as modellben, akárcsak a 3008-asban, négy változatban kapható. Két elektromos e-5008-as modell van, 73 kWh és 98 kWh hasznos kapacitással, valamint két hibrid: egy plug-in és egy normál.
A plug-in hibrid az ismerős 1,6 literes, négyhengeres, turbófeltöltős benzinmotort használja, amelyet már évek óta ismerünk, itt 148 lóerővel, de az elektromos alkatrészek újak. A nyomatékváltós automata váltót egy hétfokozatú, duplakuplungos automatára cserélte, amelybe egy integrált 123 lóerős villanymotor került. Ezt egy 21 kWh-s akkumulátor táplálja, így 77 kilométert tud megtenni. Ez azonban az év későbbi szakaszában érkezik, és mivel az elektromos e-3008-at tavaly közúti tesztnek vetették alá, itt az 5008 standard hibrid változatára fogunk összpontosítani.
Az új hibrid rendszert használja, amelyet a Stellantis az elmúlt két évben számos modelljében bevezetett. A hajtásról főként egy 134 lóerős, 1,2 literes, háromhengeres turbós benzinmotor gondoskodik. Ez egy olyan motor, amely számos PSA, és később a Stellantis termékében is szolgálatot teljesített, de a közelmúltban átdolgozták a „nedves” (azaz a motorolajban járó) vezérműszíj idő előtti szétesése által okozott megbízhatósági problémák miatt. Ehelyett a jelenlegi verzió vezérműlánccal rendelkezik.
