Jön a 50 ezres és 100 ezres bankjegy!

Az 5 forintos érme sorsa időről időre napirendre kerül Magyarországon. A készpénzhasználat visszaszorulása és az előállítás költségessége mellett az is szól a megszüntetés mellett, hogy a boltokban gyakorlatilag már semmit nem lehet venni ennyiért. Jönnek helyettük a nagyobb címletek! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Általánosságban elmondható, hogy az Atto 2 egy könnyen vezethető, kellemes, és jól kezelhető jármű. Ugyanakkor az autó kifejezetten azt „szereti”, ha a vezető fokozatosan, finoman kezeli a gázpedált, a kormányt és a féket. Hirtelen mozdulatokra, gyors gázadásokra, erős fékezésekre vagy durva kormánymozdulatokra kevésbé reagál harmonikusan. Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet vele így közlekedni, de érezhetően nem ez a természetes működési tartománya. Inkább a nyugodt, kiszámítható, egyenletes vezetési stílus passzol hozzá leginkább.
Elektromos mivoltához képest az Atto 2 meglehetősen könnyű autónak számít: menetkészen mindössze 1570 kilogrammot nyom, ami jónak mondható a középméretű elektromos SUV kategóriában. Ez a viszonylag alacsony tömeg azt is jelenti, hogy a 174 lóerős teljesítményű villanymotor elegendő erőt biztosít ahhoz, hogy az autót megfelelő dinamikával lehessen mozgatni. A 0-ról 100 km/h-ra történő gyorsulás hivatalos ideje 7,9 másodperc, ami elektromos családi autóhoz képest teljesen tisztességes adatnak számít.
A gyorsulás általában simán és fokozatosan történik, az autó nyomatéka pedig szépen, egyenletesen oszlik el a motor teljes fordulatszám-tartományában. Városi közlekedésben, ahol a megfontolt, finom pedálkezelés a jellemző, az Atto 2 igazán jól érzi magát. Ott tudja legjobban kiaknázni az előnyeit. Ugyanakkor, ha sietnénk, vagy hirtelen mozdulatokat tennénk – például gyors gyorsítás vagy erőteljes irányváltás –, akkor az autó már nem reagál olyan természetességgel, mint egy sportosabb modell. Az agresszívebb vezetési stílust tehát kevésbé viseli jól.
Leave a Comment