Jön a kétszeres Áram és négyszeres Gázár! EZEN MÚLIK!

Egyre keményebb politikai hullámok csapnak le. Azt követelik, hogy az Európai Unió zárja el az utolsó csapokat is – sem gáz, sem olaj, semmi ne jöhessen. Ez a törekvés nemcsak geopolitikai üzenet, hanem konkrét f*ny*getés. Ha a tervük sikerül, az Magyarországon szólhat igazán nagyot: az alacsony energiaárak egyik alappillére tűnhet el. Miközben a nyugat-európai lakosság már rég alkalmazkodott a rezsikatasztrófához, nálunk még mindig a legalacsonyabbak a számlák – de meddig?
EUEN MÚLIK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A túlságosan szervózott kormány kevés visszajelzést ad, ami szintén hozzájárul ahhoz az érzéshez, hogy a C3 Picasso nem egy vezetési élményre kihegyezett autó. A viselkedése inkább biztonságos és kiszámítható, mint izgalmas.
A kínálatban mindössze két motor szerepel, de mindkettő modern és hatékony. A benzines egy 109 lóerős, 1,2 literes PureTech háromhengeres, míg a dízel egy 100 lóerős, 1,6 literes BlueHDi négyhengeres. Mindkét motor épp elég erőt kínál az autópályás tempóhoz. A benzines motort kicsit jobban meg kell dolgozni, hogy kihasználjuk a benne rejlő teljesítményt, de menet közben nem tűnik megerőltetettnek vagy zajosnak. A dízel kevésbé erős, de 20 százalékkal több nyomatéka van, így nem küzd annyira, ha tele van az autó utasokkal és csomagokkal.
A dízel gyorsulása meglehetősen lomha, a 0–100 km/h-t 13,3 másodperc alatt teljesíti, míg a benzines ezt 11,8 másodperc alatt hozza, ami határozottan élénkebb, különösen városban. Emiatt a benzines verziót ajánljuk, hacsak nem jársz rendszeresen hosszú utakra – ebben az esetben a dízel jobb fogyasztása jelenthet előnyt –, vagy gyakran szállítasz sok csomagot és utast.
A C3 Picasso jó ár-érték arányt kínál, és olcsón fenntartható, de az értékvesztése elég magas. A Citroën a modell élettartama során egyszerűsítette a kínálatot és javította a felszereltséget, hogy versenyképes maradjon, így még az alapmodell is jól felszerelt. Mindezek ellenére érdemes alkudni az új árakból, különösen a várható alacsony használtpiaci értékek fényében.
A mindennapi használat során a C3 Picasso gazdaságosan üzemeltethető, függetlenül attól, hogy benzines vagy dízel motort választasz.
Leave a Comment