Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, szeptember 7
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Jön a kötelező nyugdíjas bankszámla! Így kaphatsz NYUGDÍJT!

    BY admin2025.09.06.

    Jön a kötelező bankszámla, amivel elsősorban a nyugdíjasokat célozzák. Havi 1575 forint egy magyar nyugdíjasnak mekkora teher? Minden nagyobb magyar banknak be kell vezetnie az úgynevezett alapszámlát. Az ötlet nem újdonság azonban most már élesben megy! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Kia kiváló regeneratív fékrendszere igazán figyelemreméltó, és többféle fékezési erősségi szintet kínál, amelyeket menet közben is könnyedén lehet változtatni a kormány mögötti váltófülek segítségével. Ez azt jelenti, hogy a vezető saját igényeihez, illetve az adott forgalmi szituációhoz igazíthatja, mennyire erősen lassítson az autó, amikor leveszi a lábát a gázpedálról. Emellett van egy úgynevezett „egypedálos” vezetési mód is, amelyet i-Pedal néven emlegetnek. Ez különösen hasznos és kényelmes városi környezetben, ahol sokszor kell megállni és újra elindulni, például dugóban araszolva. Ebben az üzemmódban a rendszer olyan erőteljesen lassítja az autót, hogy az teljesen megáll, és ott is marad, amíg a forgalom el nem indul előtte újra – a vezetőnek csak annyi a dolga, hogy ismét a gázpedálra lépjen, és az autó simán elindul.

    Ugyanakkor, amint az ember beveti magát egy szűk városi utcahálózatba, rögtön érezhetővé válik az EV6 egyik kevésbé praktikus tulajdonsága: az, hogy meglehetősen hosszú autóról van szó. Közel 4,7 méteres hosszúságával az EV6 szinte pontosan olyan méretekkel rendelkezik, mint a Kia nagy, hétszemélyes SUV-ja, a Sorento. Azért, hogy minél több helyet biztosítson az utastérben, a Kia úgy tervezte meg az autót, hogy az első és hátsó tengelyeket a lehető legtávolabb helyezte el egymástól, így a tengelytáv eléri a 2,9 métert, ami szintén kimagasló érték ebben a kategóriában. Ennek azonban van egy kevésbé kedvező mellékhatása is: a jármű fordulóköre meglehetősen nagy, 11,6 méter, ami azt jelenti, hogy a kocsi nem tud olyan szűken megfordulni, mint néhány versenytársa, és emiatt a manőverezhetőség szűk helyeken nem a legkönnyebb.

    Previous Post

    Roppant kínos és brutális eset az Ázsia Expresszben!

    Next Post

    Kómába esett Szandi HATALMAS A DRÁMA!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. szeptember
    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Rettenetes autóbalesetet szenvedtek Korda György és Klárika!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum