Jön a Nyugdíjak bruttósítása!

2013-ban úgy tűnt, végre lényeges reform elé néz a magyar nyugdíjrendszer. A kormány egy bruttó jövedelmekre épülő nyugdíjszámítás bevezetését tervezte, ám az utolsó pillanatban visszakozott – minden maradt a régiben. Most, több mint tíz év elteltével, újra napirenden a nyugdíjak bruttósítása.
ENNYIVEL EMELKEDIK BRUTTÓSÍTVA A NYUGDÍJ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Honda Insight első generációja 1999-ben debütált, és az Egyesült Királyság egyik első hibrid autója volt. A legújabb változat célja, hogy a Honda hibrid technológiáját a szélesebb közönség számára is elérhetővé tegye.
Az eredeti Honda Insight egy kétszemélyes kupé volt, mára modern klasszikusnak számít különleges megjelenésének és elképesztő üzemanyag-hatékonyságának köszönhetően. Ugyanakkor nem volt túl praktikus, így a legújabb Insight-generáció teljesen más irányt képvisel: ötajtós ferdehátúként jelent meg, célkeresztjében a Toyota Prius.
Bár az Insight praktikus és megbízható, legnagyobb erőssége az üzemanyag-hatékonyság. A Honda szerint az 1,3 literes benzin-elektromos hajtáslánc vegyes fogyasztása 67 mpg (kb. 4,2 l/100 km), míg a CO₂-kibocsátás 97 g/km körül alakul.
Mindezek ellenére az Insight ma már alulmarad a Toyota Prius-szal, illetve a fejlett dízelmodellekkel szemben – például a Volkswagen Golf BlueMotion vagy a Ford Focus ECOnetic modellek nemcsak hasonló, hanem jobb értékeket is produkálnak.
A Honda Insight ára viszonylag magas, még ha a Priusnál olcsóbb is, és sok alapfelszereltséget kínál, ár-érték arányban nem a legerősebb. Vásárlókat viszont meggyőzhet a Honda kiváló megbízhatósági hírneve.
A Honda Insight egy benzin-elektromos hibrid hajtáslánccal működik – a 1,3 literes benzinmotorhoz elektromotor társul. A benzinmotor 87 lóerőt és 121 Nm nyomatékot kínál, míg az elektromotor fékezés és lassítás közben tölti az akkumulátort.
Leave a Comment