A magyar politikai színtér új csillaga Magyar Péter és az o/osz medve (Pu/yin) is leüljenek egy teára. A kezdeményezés állítólag egy humoros TTok-videóból indult, amelyben egy felhasználó azt kérdezte: „Ha Orbánnal már mindenki találkozott, akkor mikor jön a nagy párosítás – Magyar Péter és Pu/yin?” A vi/eó villámgyorsan elterjedt, és a ko/men/elők szinte egy emberként reagáltak: „Igen, ideje, hogy a két nagy st/atéga egy asztalhoz üljön!” MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A magasabb árat tükrözve a Peugeot kizárólag erősebb benzin- és dízelmotorokkal kínálja a 308 CC-t. A keménytetős, lenyitható mechanika súlytöbblete azonban érezhetően visszafogja a teljesítményt, különösen az alapváltozatnál, amelyben a 118 lóerős, 1.6 literes VTi benzinmotor kifejezetten lomha érzetet kelt. A turbós változat sokkal élénkebb, de összességében az e-HDi dízelmotor a legjobb választás: bőséges nyomatékkal rendelkezik, csendes, finoman jár, és remekül illik a modell kényelmes karakteréhez. A lágy hangolású futómű és a könnyű kormányzás különösen városi vagy alacsony tempójú haladásnál teszi kellemes utazóautóvá a 308 CC-t. Ugyanakkor kanyargós utakon, szűk íveken már érezhető a karosszéria dőlése, és az úthibák is hamar elrontják a rugózás nyugalmát.
A nemrég felfrissített Peugeot 308 CC különösen elölről nézve mutat igazán jól, főleg, ha a tető nyitott állapotban van. Sportos és elegáns a frontrész, viszont a meredeken döntött szélvédő és a hátrafelé elnyújtott csomagtér – amelyre a bonyolult tetőmechanika miatt volt szükség – bizonyos szögekből aránytalanná, kissé esetlenné teszi a megjelenését.
