Jön az 50 órás kötelező nyugdíjas közmunka

Nyugdíj melletti munkavégzés 2025 – friss szabályok érkeztek! Nyugdíjas dolgozók a versenyszférában és közszférában, nyugdíjas vállalkozók, korhatár előtti-, illetve rokkantsági és rehabilitációs ellátás mellett dolgozók figyelmébe. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kormánya közvetlen volt, és sok mai autóhoz képest viszonylag nehéz, de rendkívül élvezetes és lineáris volt. Olyan érzés volt, mintha a Toyota próbálta volna a kormányzást egy régi típusú hidraulikus rásegítésű kormányrendszerhez hasonlóra hangolni, ami egy kis plusz súlyt és szilárdságot biztosított az egyenes vonalban.
Ha mondjuk egy Golf GTI-be ültél volna, sokkal gyorsabb és könnyedebb kormányzást tapasztaltál volna, hogy az autó reagálóképességét növeljék.
A Renault Mégane Sport hátsó kormányzást is alkalmazott, hogy ugyanezt elérje. A Yaris viszont nem próbálkozott ezzel, hanem egyszerűen megoldotta: nem úgy tűnt mozgékonynak, hanem egyszerűen mozgékony volt.
Ami azonban lenyűgöző volt, hogy mindez nem ment a stabilitás rovására. Ha vízfoltba hajtottál vagy rossz úton fékeztél, és nem teljesen egyenes vonalban haladtál, nem tapasztaltad azt a bizonyos lazaságot, amit egy régi Mitsubishi Lancer Evo vagy Renault sport Clio 197 esetében megéltél volna.
Bocsánat a régebbi autós példákért, de ezek azok az autók, amelyek több kölcsönös interakciót kínáltak a mai hatchbackekhez képest, és a GR Yaris több közös értéket osztott velük.
Ha valamit, akkor ez a stabilitás szintje hozzájárult az egyik olyan dologhoz, amit talán megváltoztattunk volna a GR Yaris esetében.
A gázpedálra adott válasz és a tapadás elképesztő volt, ahogy a differenciálművek felvették a kapcsolatot és kivonták az autót a kanyarokból, de még a Sport módban is, amely több energiát osztott a hátsó kerekekre, mint az elsőkre, nem olyan autóról volt szó, amelyik fékezéskor megmozdult volna, vagy hirtelen egyenesedett volna ki a gázpedál lenyomásával.
Egyszerűen mindig lenyűgöző volt – interaktív és magával ragadó annyira, hogy bár egy kis több, a határon történő finomhangolás nem ártott volna, még mindig az idők egyik legjobb kezelhetőségű autója volt.
Ha egy GR Yaris szellemi elődeiről beszéltünk volna – mondjuk egy Lancer Evo vagy Subaru Impreza Turbo – akkor sokat nem is kellene írni erről a szakaszról.
Leave a Comment