Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Jön az egyszeri nyári dupla nyugdíj!

Posted on 2025.05.14.

Hatalmas összeget fordít a 2025-os költségvetés tervezete a nyugellátásokra. A dupla nyári havi nyugdíj Augusztusban érkezik meg mintegy két és fél millió érintetthez. MUTATJUK AZ IGÉNYLÉS MENETÉT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

2017 előtt a Hyundai még sosem próbálkozott gyors ferdehátú modellekkel, de a durva-diamant Hyundai i30 N megmutatta, hogy tudja, mi a fontos. Az potenciál egyértelmű volt. Most pedig, az i20 N-nel, a Hyundai azt akarja, hogy megdöntse az évtized talán legjobb gyors kisautóját, és ő legyen a domináns erő ebben a szegmensben.

Ennek érdekében az i20 N-t nagy fokú céltudatossággal és rengeteg hajtáslánc-beállítással tervezték, de bőséges felszereltséget és praktikumot is hozott. A Hyundai nyilvánvalóan úgy alkotta meg az i20 kínálatának legforróbb változatát, hogy az legyen az ilyen típusú autók csúcsa.

A Hyundai i20 kínálata tömör, két motorváltozattal: egy mild-hibrid háromhengeres 1,0 literes turbós benzinmotor, amely manuális vagy duplakuplungos automata váltóval kapható, illetve a 1,6 literes turbós négyhengeres benzinmotor, amely az N csúcsmodellben található, és kizárólag manuális váltóval párosítható.

Az N Line modelleknél a kisebb motor teljesítménye 99 lóerőről 118 lóerőre növekszik, míg a 201 lóerős 1,6 literes motor az egyetlen, amely erős teljesítményt kínál.

A felszereltségi szintek az SE Connect-től az Ultimate-ig terjednek, kivéve az N-spec modell, amely egy előre meghatározott konfigurációval érkezik.

A Hyundai i20 N-t a cég törökországi Izmit-i gyárában építik, saját acéljuk felhasználásával.

A motor teljes egészében házon belül tervezték és építették, akárcsak a hatfokozatú manuális váltót, megerősített kuplunggal, valamint a tisztán mechanikus, korlátozott csúszású differenciált, amely az 18 colos elülső kerekek között helyezkedik el – ezeket is teljes egészében a Hyundai készíti. Az egész kipufogórendszer és a fékrendszer házon belüli munka, bár nem meglepő módon a gumik – Pirelli P Zeros, i20 N-specifikus keverékkel – külső beszállítótól érkeznek.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme