Jön az új Pápa!

Vasárnap beiktatták XIV. Leó pápát, aki immár a római katolikus egyház 267. vezetője. A beiktatási szentmisére óriási tömeg gyűlt össze, összesen körülbelül 250 ezer hívő, valamint 200 delegáció vett részt az eseményen! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hybrid 180 e-EAT8 tesztautónk a két plug-in hibrid közül a kevésbé erősebb, 178 lóerőt produkál a 1598 cm³-es turbós benzinmotor és az elektromos motor kombinációjából, mely utóbbi a nyolcfokozatú automata váltó előtt helyezkedik el. A csúcsmodell, a Hybrid 225 e-EAT8 ugyanazzal a rendszerrel dolgozik, de a hajtásláncból 221 lóerőt hoz ki.
Mindkét autó elsőkerék-meghajtású, és MacPherson-féle első felfüggesztést kombinál egy torziós gerendával hátul, mindezt egy passzív rugó- és lengéscsillapító rendszeren keresztül vezérelve. Ez lényeges különbség a 408 és talán a leginkább hozzá hasonló modell, a méretében és formájában is hasonló, szintén kategóriáját áthágó C5 X között. A Citroën sikeres próbálkozása, hogy a rugózási kényelmet előtérbe helyezze, hidraulikus ütközőstoppokat használ, míg a plug-in hibrid verziók adaptív lengéscsillapító rendszerrel rendelkeznek, amit egy kamera alapú rendszer irányít. A Peugeot ezt nem alkalmazza.
A tisztán elektromos hajtáshoz szükséges energiát egy 12,4 kWh kapacitású akkumulátor biztosítja, amely a csomagtér padlója alatt található. Az ígért hatótávolság 40 mérföld (körülbelül 64 km), függetlenül attól, hogy melyik felszereltséget választjuk, miközben a motor 109 lóerőre van korlátozva, ha az autó belső égésű motorja inaktív állapotban marad. A 408 képes az akkumulátorát 7,4 kW sebességgel tölteni.
A méretek tekintetében, bár impozáns megjelenése van, a 408 rövidebb, mint a Peugeot 508 SW (azaz az kombi), és csupán egy hajszálnyival hosszabb, mint a jelenlegi 3-as szedán. A karosszériapaneleken éles hajlatok, kifejezett ívek és kerékívek burkolatai mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az autó könnyen felismerhető legyen, amit természetesen az alakja és az elöl lévő LED „fangok” is erősítenek – amelyek a frissített 508-on már tompítva vannak, de a 408-on különösen hangsúlyosak.
Érdemes észrevenni az autó különösen fokozatosan szűkülő üvegházát is. A jellegzetes, kissé spoilerre emlékeztető far és a figyelemfelkeltő LED világítások teljesítik a csomagot.
Leave a Comment