Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Jön az egyszeri karácsonyi támogatás a nyugdíjasoknak

Posted on 2025.11.24.

A folyamatosan emelkedő infláció és a dráguló mindennapi kiadások miatt a karácsony közeledtével sok idős ember még nehezebb helyzetbe kerül. A 30 000 forintos egyszeri juttatás azt a célt szolgálja, hogy valamelyest enyhítse az ünnepek anyagi terheit – legyen szó bevásárlásról, rezsiről vagy ajándékokról. Bár hosszú távú megoldást nem kínál, az év végén komoly támaszt adhat azoknak, akiknek minden fillér fontos.
Kik kaphatják meg 2025-ben a karácsonyi támogatást? MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Mégane-ban nincs független hátsó felfüggesztés, ahogyan azt legjobb riválisainál is felszerelik. A Renault futóműmérnökei azonban lenyűgöző munkát végeztek, tekintve a rájuk bízott nyersanyagot. A rugóbeállítások jól átgondoltak, a tapadási szintek pedig egy-két fokkal meghaladják az elvárásokat. Ez egy olyan autó, amely higgadtan birkóz meg a széles A-utakkal.

Csak ne számíts arra, hogy élvezni fogod. A Renault egy túlságosan könnyű elektromos kormányművet szerelt be, aminek kevés a megfelelő érzete. A kormányzás pontos és ésszerűen van beállítva, de aki az autó és a vezető közötti megfelelő szintű interakcióra számít, csalódni fog. A hátsó torziós gerenda is problémákat okoz a rugózásban. A legtöbb úton a Mégane valójában viszonylag könnyedén suhan. De ha a kisutakra és a kátyús városi utcákra merészkedünk, a Mégane nem képes nagy terhelést elnyelni, és nyugtalanság uralkodik az utastérben. Ez kevésbé vet rá rossz fényt a Sports Tourerre a valószínűsíthető rendeltetésszerű használat miatt, de csak marginálisan.
A kupé/kabrió jól izolálja a karosszéria csillogását, de az autó nehéznek érződik, ami tompítja az érzetet, a nehéz tető pedig befolyásolja az autó egyensúlyát, amikor az autó hátuljába van csomagolva.
A Renaultsport Mégane kétféle futómű-konfigurációval kapható: a lágyabb, kényelmesebb és (a több alapfelszereltségnek köszönhetően) drágább Sport modell, illetve a Cup. Míg a Sport már eleve 12,5 százalékkal merevebb, mint a hagyományos Mégane Coupé, a Cup vastagabb stabilizátorrudakkal, merevebb rugókkal és egy GKN mechanikus részlegesen önzáró differenciálművel még ennél is tovább megy. Összességében a Cup futóműve 15 százalékkal merevebb, mint a Sport.

Itt alapozta meg a Renaultsport a nevét, és itt különböznek termékei a leginkább a mainstream Renault termékeitől. És elég csak egy rövid bevezetés ahhoz, hogy rájöjjünk, a Renaultsport ismét teljesen átalakította a Mégane vezetési stílusát. A kormányzási pontosság és az általános holtjáték hiánya tekintetében a Renaultsport Mégane egy összességében céltudatosabb autónak érződik.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. november
  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme