Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Karácsony Gergely drámája!

Posted on 2025.05.30.

Feszültté vált a helyzet, miután a Magyar Államkincstár több mint 10 milliárd forintot emelt le Budapest számlájáról – írja a Mandiner. A lépésre reagálva Karácsony Gergely főpolgármester bejelentette! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A CR-V a Honda modellpalettájának része már az 1990-es évek vége óta, amikor még az egyetlen SUV volt a kínálatban, és olyan riválisokkal versenyzett, mint a Land Rover Freelander és a Toyota RAV4. Ma a CR-V a Honda HR-V és a Honda ZR-V felett helyezkedik el, mint a japán gyártó legnagyobb SUV-ja.

A megnövekedett mérettel együtt az ár is emelkedett: az alap Elegance kivitel ára körülbelül 47 500 fontnál kezdődik, míg az Advance felszereltség majdnem 50 500 fontba kerül. A plug-in hibrid változat kizárólag az Advance Tech felszereltségben érhető el, és árcsökkentésen is átesett a generáció indulása óta, hogy 50 000 font alá kerüljön.

Még így is úgy érezzük, hogy a CR-V ára elég borsos, mivel ezzel már olyan prémium SUV-ok közé kerül, amelyek sokoldalúbbak, például hétüléses kivitelben is elérhetők – ez viszont a brit piacon kapható, csak hibrid CR-V esetében nem opció, mivel a hibrid rendszer és az akkumulátor elfoglalja a harmadik üléssor helyét. Benzines, hétüléses verziók más piacokon elérhetők, de azokat az Egyesült Királyságban nem forgalmazzák, mivel a fogyasztásuk túl magas a helyi elvárásokhoz képest.

A kínálat alapját a teljes hibrid e:HEV változat képezi, amely egy 2,0 literes benzines motort és egy elektromos motort használ, amit egy mindössze 1,06 kWh-s akkumulátor táplál. Emellett elérhető a plug-in hibrid e:PHEV változat is, amely elsősorban a céges autósok számára lehet vonzó, illetve azoknak, akik utánfutót vontatnának – ennek vontatási kapacitása 1 500 kg. Kár, hogy a PHEV csak elsőkerék-meghajtású, ami problémát jelenthet, ha például vizes fűről kell elindulni egy lakókocsival. A hagyományos e:HEV négykerék-meghajtást kínál, ami jobb tapadást ad, de ennek vontatási kapacitása csalódást keltően alacsony.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme