A kö/ös/égi médiát napok óta lázban tartja a hír: Kármen ellen hivatalos eljárás indult, miután a hatóságok szerint súlyosan megsértette Dani jogait és emberi méltóságát. Az eset, amely kezdetben csak egy ártalmatlan pár/apcs/lati drámának tűnt, most akár bör/önbü/tet/ssel is végződhet. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Dacia Spring az olcsóbb, elérhető árú autók közé tartozik, és mint sok más „budget” modellnél, itt is érezhető, hogy a gyártó igyekezett mindenhol spórolni – még a gumikon is. Az első tesztelt példányon a kínai Linglong márka abroncsai voltak, ami még egy olcsó autónál is nehezen elfogadható kompromisszumnak tűnik. Ezek a gumik gyenge tapadást és visszajelzést nyújtanak, és őszintén szólva biztonságosabb érzés lenne tudni, hogy vészhelyzetben jobb minőségű abroncsok kapcsolják össze az autót az úttal.
Összehasonlításképp, amikor a Springet a Leapmotor T03 modellel vetettük össze, a kínai rivális Continental abroncsokkal volt szerelve – ezek nemcsak sokkal jobb tapadást biztosítottak, hanem kifinomultabb, csendesebb futást is. Ez jól mutatja, mennyit számít, ha egy autó megfelelő gumikon gurul.
A Spring vezetési élménye is mutatja, hogy van még mit csiszolni rajta. A gázpedál és a fék működése túlságosan hirtelen: már az első érintésre határozottan reagálnak, ami megnehezíti a finom, egyenletes haladást alacsony sebességnél. Ez különösen feltűnő, amikor valaki lassan próbál beállni egy szűk parkolóhelyre – ilyenkor szinte lehetetlen precízen, centiről centire manőverezni.
