Károly király halálára ébredt az ország!

London sötétbe borult. A Buckingham-palota zászlói félárbocra eresztve, a közösségi oldalak fekete-fehér képekkel telnek meg: a Menai Bridge hadművelet aktiválódott. A brit uralkodó halálának hivatalos protokollja ezzel elindult. Vilmos herceget már most királyként kezelik, Katalint pedig királynőként említik. Kamilla, a királyné, csendben visszavonul.
VALAMI AZONBAN NEM STIMMEL! MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A plug-in hibrid hajtáslánc teljes körű bevezetésével a Volvo V90 minden kivitelben gyors és erős autó lett. Még a 345 lóerős T6 is képes 5,5 másodperc alatt elérni a 100 km/órás sebességet, míg a 449 lóerős T8 ezt 4,8 másodpercre csökkenti – ez olyan érték, amely néhány nem is olyan régi sportautónak is becsületére válna. A végsebesség az összes modern Volvo esetében 180 km/h-ra van korlátozva.
Mindezek ellenére az autó nem tűnik olyan gyorsnak, mint amit ezek a számok sugallnak. A több mint két tonnás saját tömeg és az automata váltó, amely normál módban hajlamos lassan visszakapcsolni, azt eredményezi, hogy még a T8-as is nagyjából fél másodperccel lassabbnak érződik a valóságban. Ez legalább azt jelenti, hogy a 449 lóerős teljesítmény nem válik ijesztően kezelhetetlenné a gyakorlatban.
A végsebesség korlátozása 180 km/órára ésszerű döntésnek tűnik – kivéve persze, ha élünk, ahol még vannak korlátozás nélküli autópályák.
A V90 válaszkészsége jelentősen függ attól, melyik vezetési módot választjuk. Négy lehetőség közül választhatunk: Hybrid, Pure, Power és Constant AWD. Mindegyik mód különbözőképpen hangolja a kormányzás érzetét, a motor és váltó reakcióját, a fékérzetet és a lengéscsillapítók keménységét.
Az autó minden induláskor alapértelmezésként Hybrid módban indul, ilyenkor a hajtáslánc működése attól függ, mennyire erőteljesen lépünk a gázpedálra. Az előzésekhez a Power mód a legalkalmasabb, mivel ez kiküszöböli a váltó késlekedését, viszont érezhetően rontja az üzemanyag-fogyasztást.
Ha padlógázt adunk, az elektromotor visszafogott, de azonnali nyomatéka gondoskodik a gyors indulásról, mielőtt a benzinmotor belépne, hogy igazán meglódítsa az autót.
Pure módba kapcsolva – amely csak elektromos hajtást használ – a V90 különösen élvezetes városi cirkálásra. Elég erő áll rendelkezésre ahhoz, hogy könnyedén kihasználjuk a forgalmi rések kínálta lehetőségeket, de ha tartós gyorsítást kérünk tőle, a benzinmotor azonnal beindul.
Leave a Comment