Keresi a rendőrség A Nagy Ő sztárját!

Mielőtt eltűnt volna a Nagy Ő sztárja, egy utolsó lépéssel teljesen eltűnt a nyilvánosság elől – törölte az Instagramját. Hosszú hetek hallgatása után azonban decemberben újra hallani lehetett róla: TikTok-videóban jelentkezett, amiben megrendítő őszinteséggel vallott.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az e-3008 új platformja és valamivel több mint 200 lóerős motorja alapján azt várnánk, hogy ez a modell határozottabban lép fel, mint más Stellantis elektromos autók. A valóságban azonban, ha összehasonlítjuk a Fiat 600e vagy a Jeep Avenger Electric modellekkel, akkor – legalábbis kisebb akkumulátorral és gyengébb teljesítménnyel szerelt változatban – az e-3008 nem nyújt különösebb előnyt a teljesítmény-tömeg arány tekintetében az e-CMP alapú kisebb testvéreivel szemben. A 100 lóerő/tonna arány azt jelenti, hogy körülbelül 20%-kal marad el néhány kategóriatársától, és még ennél is jobban más, akár egyetlen motoros vetélytársaktól.
Az e-3008 vezetése kezdetben kissé nehézkes lehet, amíg meg nem szokjuk a regeneratív fékezéshez tartozó váltófülek használatát – jegyzi meg Mark Tisshaw szerkesztő. Talán ez még elfogadható, feltéve hogy az autó nem kifejezetten sportos beállítottságú vásárlókat céloz – és összességében elmondható, hogy az e-3008 valóban nem tesz így. Száraz körülmények között 8,5 másodperc kellett neki, hogy álló helyzetből elérje a 60 mérföld/órás sebességet, míg 62 mérföld/órát 8,9 másodperc alatt ért el a mérések szerint – vagyis éppen olyan „elég gyors” volt, mint ahogyan a Peugeot állítja, de nem igazán lelkesedik a lendületgyűjtésért.
Leave a Comment