Kész, vége! Döntöttek az idősek jogosítványáról!

Az Európai Unió új szabályozása alapjaiban formálja át a vezetői engedélyek rendszerét. Létrejön egy egységes digitális jogosítvány, amely minden tagállamban érvényes lesz. Ennek bevezetésével a cél a határokon átnyúló mobilitás egyszerűsítése és a jogosítványok ellenőrizhetőségének korszerűsítése. Az új típusú okmány legfeljebb 15 évig marad érvényes, így a jövőben rendszeres megújításokra lesz szükség.
EZ LESZ AZ IDŐSEK JOGOSÍTVÁNYÁVAL:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai igazán nagyot alkotott első sportos ferdehátú modelljével. A Hyundai i30 N vezetése mindig különleges élményt nyújt: zajos, karakteres motorja, izgalmasan hangolt, állítható futóműve és kiváló kormányzása együttesen egy rendkívül élvezetes autót eredményeznek. Lehet, hogy nincs meg benne a drágább riválisok ereje vagy összkerékhajtása, mégis az egyik legjobb vezetési élményt nyújtó modell a kategóriájában.
Mindemellett a mindennapokra is teljesen alkalmas – kényelmes, jól felszerelt, és korszerű fedélzeti technológiát kínál. Ráadásul a bejáratott forró ferdehátú kihívókkal összevetve az ára is kifejezetten versenyképesnek tűnik. Egyedül a belső tér lehet csalódás, mivel nem sokkal különbözik a sima i30-asétól, valamint a motor fogyasztása lehet az, ami kevésbé kedvező.
A Hyundai i30 N a márka első igazi hot hatch modellje, amely az eddig inkább megbízhatóságot, tágas utasteret és jó ár-érték arányt kínáló dél-koreai gyártó sportos oldalát mutatja meg. Az i30 N volt az első olyan modell, amely a Hyundai N divízió égisze alatt született – azóta pedig már sikerrel dobták piacra az i20 szupermini és a Kona crossover sportváltozatait is, és hamarosan érkeznek az elektromos teljesítménymodellek, élükön az Ioniq 5 N-nel. Az „N” betű egyébként a Nürburgring versenypályát és a dél-koreai Namyang kutató-fejlesztő központot is jelképezi.
Ahelyett, hogy egyszerűen egy nagyobb motort szereltek volna egy normál i30-asba, a mérnökök alaposan átdolgozták a futóművet is, hogy az autó tökéletesen kezelje a teljesítményt. Korábban kétféle teljesítményszinten is kapható volt, de az Egyesült Királyságban most már kizárólag a csúcsverzió, az i30 N Performance érhető el. Ez a modell egy 2,0 literes, turbós, négyhengeres benzinmotort kapott, amely 276 lóerőt és 392 Nm nyomatékot teljesít. Alapból hatfokozatú kézi váltóval párosítják, de felárért nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltó is elérhető hozzá.
Leave a Comment