Curtis életéről 120 milliós állami támogatással készül doku/entu/fi/m. Széki Attila életét és pályáját mutatja be. A testület összesen 120 millió forinttal segíti a projekt megvalósítását, amely a CURTIS – A legismertebb senki címet viseli. MUTATJUK A DÖBBENETES RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kipörgésgátló és a stabilitáskontroll valóban kissé túlzottan óvatosnak tűnhet, mert a rendszer még minimális kormányszög esetén is visszaveszi a teljesítményt. Ha szőrszálhasogatóak akarunk lenni, ez néha megtörheti az egyenletes haladást kanyargós utakon, de ez inkább apró kellemetlenség, mint komoly hiányosság. A Peugeot nyilvánvalóan arra törekedett, hogy a biztonság elsőbbséget élvezzen, és ez érződik is a rendszer beavatkozásain.
Hatékonyság szempontjából a kéttmotoros modell 3,1 mérföld/kWh körüli értéket produkált körülbelül 15 Celsius-fokos külső hőmérsékleten, ami elfogadható, bár nem kiemelkedő. Autópálya-tempónál azonban az E-5008 hatékonysága látványosan visszaesik: a teszten két mérföld per kilowattóra alá is csökkent. Ez ugyan még mindig kedvezőbb, mint az Ioniq 9 vagy az EV9 értékei, de ezek a koreai modellek nagyobb akkumulátorkapacitást kínálnak, ami részben kompenzálja a fogyasztást.
