Kéthavonta érkezik a pluszjuttatás a nyugdíjasoknak!

Az idei választási kampányban sem maradnak plusz pénz nélkül a nyugdíjasok. Farkas András nyugdíjszakértő a hírlevelében azt írja: négyféle juttatásra már biztosan számíthatnak a nyugdíjasok a választásokig, ami még nem is biztos, hogy a teljes összeg. Eddig tételesen a következők:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Honda Jazz hátat fordított a kis lökettérfogatú turbómotorok divatjának, és rögtön hibrid technológiára váltott. Az e:HEV nevű rendszer egy 1,5 literes Atkinson-ciklusú benzinmotorból és két villanymotorból áll. A 2023-as frissítés során a rendszer összteljesítménye 106-ról 120 lóerőre nőtt.
Három vezetési mód közül választhatunk:
EV mód: kizárólag elektromos hajtás, városi, alacsony sebességű közlekedésre ideális,
Hybrid Drive: a benzinmotor és az elektromos motor együtt dolgozik az optimális teljesítmény és fogyasztás érdekében,
Engine Drive: autópályás tempónál kizárólag a benzinmotor hajt.
A Jazz leginkább városban remekel. Könnyű kormányzása és csendes elektromos üzemmódja kiválóan illik a zsúfolt utcákhoz. Finoman kezelve a gázpedált, az EV mód még nagyobb sebességnél is megmaradhat.
Kanyargós utakon azonban hátrányba kerül a riválisokkal szemben. A Renault Clio sokkal fürgébbnek és agilisabbnak hat, míg a Jazz kissé esetlen. A CVT váltó magasabb sebességnél és erősebb gyorsításnál megemeli a fordulatot, ami zajos működéshez vezet.
Gyorsulás és végsebesség:
Crosstar Advance: 58,9 mpg
Korábbi tesztjeink során az 106 lóerős Jazz Sport kivitel 58,5 mpg értéket ért el – ez jóval kedvezőbb volt, mint a Toyota Yaris Cross 48,7 mpg eredménye. Városban a 60 mpg (4,7 l/100 km) könnyedén elérhető.
CO₂ kibocsátás: 102–108 g/km
A Yaris ennél alacsonyabb, 92 g/km értéket produkál, így céges autóként előnyösebb lehet.
Leave a Comment