Nem akarták elhinni a kollégái, amikor péntek délután hirtelen nyoma veszett a műtét után megfigyelés alatt álló főorvosnőnek. A szegedi klinika „D” épületében mindenki döbbenten állt a történtek előtt: hogyan fordulhat elő, hogy egy frissen operált beteg – ráadásul egy köztiszteletben álló, nagy tapasztalattal rendelkező orvos – egyszerűen eltűnik az intézményből?
A keresés órákon át tartott, rendőrök, mentők és civilek kutatták át a környéket, mígnem egy nehezen megközelíthető területen megtalálták a holttestet. A bejelentés villámcsapásként érte az egész magyar egészségügyi közösséget.
VÉGRE KIDERÜLTEK A RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia EV6 GT egy nehéz területen próbál érvényesülni. A modern elektromos autók esetében a nagy teljesítmény ígérete már régóta magától értetődő. Ám annyira megszoktuk már a villanyos sportautó gondolatát, hogy sok kritikus sterilnek, egydimenziósnak és érzelmileg érdektelennek bélyegzi ezeket a modelleket.
Ezért a Kia EV6 GT-hez hasonló autók komoly kihívás előtt állnak: meg kell győzniük a kétkedőket arról, hogy valóban nyújtanak vezetési élményt, és nem csak gyorsulnak. Hogy melyikük hogyan válaszol erre a kihívásra, az a következő hónapokban és években lesz igazán érdekes.
A 2023 elején az Egyesült Királyságban piacra került EV6 GT a valaha készült leggyorsabb, legerősebb és legizgalmasabb Kia, legalábbis a gyártó állítása szerint.
A kritikailag is elismert, alap EV6-ra épül, de a GT nemcsak teljesítményben, hanem technológiai kifinomultságban is szintet lép. A nagy teljesítményű hátsó villanymotor nemcsak a látványos, 3,5 másodperces 0–100 km/órás gyorsulás kulcsa, hanem a adaptív lengéscsillapítás, a mechanikus nyomatékvektorálás, valamint az alaposan hangolt futómű révén sokkal magasabb szintű dinamizmust ígér, mint az alapmodell.
És az, hogy mindezt kevesebbért kínálja, mint egy 345 lóerős Cayman S vagy egy 369 lóerős M340i, biztosan sokak figyelmét felkelti.
Az EV6 minden kivitelben a 77 kWh-s akkumulátort kapja. Alapból választhatunk hátsó- vagy összkerékhajtású változatot, a GT pedig ezek sportos csúcsa.
