Kiderült, hány méterről látja az autót a traffi

Hazánkban a sebességmérő berendezésekkel három különböző formában, traffipax, traffibox, valamint a VÉDA-rendszer részeként találkozhatunk. Amennyiben háromlábú állványon álló traffival találkozunk, akkor van a legkevesebb esélyünk a gyorshajtás megúszására. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 408 plug-in hibrid változatai jóval drágábbak, mint az alap, benzines PureTech kivitel, így ha a CO₂-kibocsátás nincs jelentős hatással a fenntartási költségekre, és meg tudsz barátkozni a visszafogottabb menetteljesítménnyel, akkor a PureTech 130 egy megfontolandó választás lehet.
Alternatívaként érdemes lehet megnézni a Citroën C5 X-et is. Nem olyan klasszikusan vonzó a megjelenése, mint a Peugeot-é, és nem is vezethető olyan élvezetesen, de érdekes autó, érettebben rugózik, és ugyanazzal a motorral olcsóbb azonos felszereltséggel. Mindkét francia modell értéktartása gyengébb, mint a Volkswagen-csoport típusaié, illetve például a Kia modelljeié.
Ha a 408 és azon belül is a plug-in hibrid verzió az, amit keresel, akkor kb. 6,7 l/100 km-es (42 mpg) fogyasztásra számíthatsz országúti utakon, minimális elektromos rásegítéssel. Ez nagyjából 595 km-es hatótávot jelent egy töltéssel/tankkal. Természetesen, ha rendszeresen tudod tölteni az akkumulátort, akkor a rövidebb távokon az átlagfogyasztás közelítheti, vagy akár meg is haladhatja a Hybrid 180 gyári értékét, ami 1–1,3 l/100 km (214,7–270,3 mpg).
Mi városi körülmények között, teljesen elektromos módban 3,6 mérföld/kWh-t mértünk, ami kb. 65 km hatótávot jelent – magasabb sebességnél természetesen kevesebbre lehet számítani.
Fontos még megjegyezni, hogy bár az akkumulátor menet közben is tölthető a benzinmotorral, ez komolyan rontja az üzemanyag-fogyasztást. Egy teszt során, amikor az autót „E-Save” módban használtuk (tehát amikor a benzinmotorral töltöttük az akkumulátort menet közben), a fogyasztás 25 mpg-re (kb. 9,4 l/100 km) emelkedett.
Peugeot 408 egy szokatlanul karakteres autó. Vonzó, igényesen kidolgozott utastere van, és meglepően jó vezethetőséggel rendelkezik. Tágas belül, és ha a plug-in hibrid változat megfelel az életviteledhez, akkor alkalmazkodóképes és takarékos, ráadásul intuitívan, könnyedén vezethető.
Nem mentes a furcsaságoktól – például az i-Cockpit szokatlan ergonómiájától, vagy a hajtáslánc időnként furcsán működő logikájától –, és árban is lehetne kedvezőbb a konkurensekhez képest. De ezek a rivális modellek sokszor nem tudják azt az egyszerű, őszinte vágyhatóságot nyújtani, amit a 408 igen.
A 408 egyben bizonyíték arra is, hogy a megemelt, négyajtós fastback forma igenis életképes és vonzó lehetőség a mai piacon.
Leave a Comment