Kiderült, hogy valójában ki gyújtotta fel a TTokos nőt!

Egy 36 éves, kétgyermekes nő életét v*sztette egy közösségi médiás kihívás következtében. A nő élőben közvetítette, ahogy la’ngra kap a felsője – egy játék miatt, amit soha nem lett volna szabad elkezdeni. A tragédia szemtanúja volt mindkét gyermeke, és a felvétel, amely egy ideig terjedt az interneten, döbbenetet váltott ki a nyilvánosságban.
MEGSZÓLALT A SZAKÉRTŐ!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Lexus ugyan egy 5,0 literes V8-as motort tett az IS-F orrába, de az első benyomás mégis az, hogy ez is olyan, mint a japán márka többi erőforrása: rendkívül sima járású, nyugodt és visszafogott. Ám ne hagyjuk magunkat megtéveszteni. Amint átlépi a 3 700-as fordulatszámot, a 417 lóerős motor teljesen új arcát mutatja: brutális gyorsulással és határozott, hangos motorhanggal. Ez a modell minden tekintetben valódi szuperszedán, amely képes meghaladni a 270 km/h-s végsebességet is. Bár a motor kemény munkát kíván, a gyors és engedelmes nyolcfokozatú automata váltó bőven elegendő kontrollt biztosít. A futómű már kevésbé lenyűgöző: a lengéscsillapítás nem elég kifinomult, az elektromos kormányzás pedig kissé élettelen. A Lexus gyors, összeszedett és technikailag nagyon kifinomult, ám a legjobb vetélytársakhoz képest hiányzik belőle az éles kanyarodási dinamika és a vezetővel való igazi kapcsolat.
Külső megjelenésével – egymás fölé helyezett kipufogóival, megemelt motorháztetejével, domború sárvédőivel és feltűnő légbeömlőivel – az IS F célja, hogy megváltoztassa az emberek Lexusról alkotott képét. Eddig a márka a legendás ügyfélszolgálatról, hibátlan megbízhatóságról és magas színvonalú kidolgozásról volt ismert. Ez az új szuperszedán sportos élt ad a márkának anélkül, hogy feláldozná hagyományos értékeit. Az IS F azonban kemény ellenfelekkel találja magát szemben, különösen a BMW M3 szedánnal és a Mercedes C 63 AMG-vel, amelyek erős riválisok.
Leave a Comment