Kiderült, miért cserélte le a TV2 Till Attilát

Idén 2025 ősszel új fejezet kezdődik a Megasztár történetében: Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a tehetségkutató férfi műsorvezetője. A TV2 döntése sokakat meglepett, hiszen Tilla közel két évtizede a műsor egyik meghatározó arca volt. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 4xe változat – amely már két villanymotorral is támogatja a belső égésű motort – sem tud igazán sportos vezetési élményt nyújtani, amikor tempósabban szeretnénk haladni. A motor ilyenkor kissé erőlködő, nyers benyomást kelt, és hiába a nagyobb teljesítmény, az élményen ez alig javít. A 0-ról 100 km/h-ra gyorsulás 9,5 másodperc alatt történik, és ezt minden egyes másodpercében érezni is lehet – nem egy szélsebes autó. Alacsonyabb tempónál viszont már sokkal finomabb és kulturáltabb rendszerről beszélhetünk: a váltások logikusan és simán történnek, az elektromos és a benzines hajtás közötti átmenet pedig szinte észrevétlen.
A 4xe modell terepjárós képességeit különféle üzemmódok segítik: a Hó, Homok és Sár programok saját váltóbeállításokat és kipörgésgátló rendszereket kapnak, míg a Sport mód minden rendelkezésre álló energiát aktivál. Ezzel, és manuális váltással kiegészítve a 4xe egész ügyesen tud viselkedni a kanyargós utakon is, mintha egy „meleg ferdehátú” (warm hatch) lenne – bár ehhez keményebben kell hajtani, és a terepre optimalizált abroncsok bizony néha csúszkálnak és nyikorognak, ha túlságosan lelkesen vezetünk.
A tisztán benzines Avenger, mivel nem kell cipelnie egy nagyobb akkumulátort, jóval könnyebb az elektromos változatnál. Ezt meg is lehet érezni: közvetlen kormányzásának köszönhetően a kanyarokban könnyednek és agilisnak tűnik. Azonban nem tudja teljesen utolérni például a Ford Puma élettelibb, sportosabb karakterét. Szűkebb kanyarokban bizony előfordul némi karosszériadőlés, ami azt jelenti, hogy nem egy kifejezetten szórakoztató vezetési élményt nyújt, bár minden helyzetben kiszámítható és megbízható marad.
Összességében tehát az Avenger különféle hajtásláncai jól illeszkednek a különböző igényekhez: a városi közlekedésre optimalizált e-Hybrid kellemesen csendes és kifinomult, míg a 4xe több terepes élményt kínál, még ha sportosságban kompromisszumokat is kell kötni. A benzines változat könnyedsége pedig azoknak lehet vonzó, akik szeretik az egyszerű, sallangmentes vezetési élményt.
Leave a Comment