Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    péntek, június 20
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Kiderült! Ők lesznek a Farm VIP következő ÉVAD szereplői!

    BY admin2025.06.19.

    A TV2 egyik legsikeresebb realityje, a Farm VIP új évada körül már most óriási a találgatás. A nézők kíváncsian várják, kik lesznek idén a játékosok – és úgy tűnik, komoly meglepetésre készül a produkció. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Amikor a Volvo V60 plug-in hibrid autó a legnagyobb teljesítményű üzemmódban működik, és teljesen álló helyzetből indul el, akkor körülbelül 4,9 másodperc alatt éri el a 60 mérföld/órás (nagyjából 96 km/h-s) sebességet, és 11,8 másodperc alatt a 100 mérföld/órát (ami kb. 160 km/h). Ezek az értékek jelentősen jobbak, mint amiket a hasonló kategóriába tartozó Mercedes C300e vagy az Audi A6 50 TFSI e modellek produkáltak – igaz, azokat nem ilyen száraz és ideális útviszonyok között tesztelték. Az eredmények még a Volvo saját hivatalos adatait is túlszárnyalják.

    Ami viszont talán még jobban megmutatja a különbséget a Volvo és a konkurens modellek között, az az elektromos üzemmód teljesítménye. Amikor kizárólag az elektromotor hajtja az autót, tehát a benzinmotor be sem kapcsol, a V60-nak 10,8 másodperc kell, hogy 30-ról 70 mérföld/órára (kb. 48-ról 113 km/h-ra) gyorsuljon. Ezzel szemben a Mercedes-nek ugyanez 12,4 másodperc, az Audinak pedig 12,3 másodperc alatt sikerül. Bár egyik ilyen hibrid szedán sem mondható igazán dinamikusnak tisztán elektromos üzemben, a Volvo mégis érzékelhetően élénkebbnek tűnik. Ez az extra gyorsaság és az elektromos hajtás azonnali reakciója vonzó lehet azoknak, akik szeretnének egy erőteljesebb, gyorsabban reagáló villanyos vezetési élményt.

    Hibrid üzemmódban – amikor az elektromotor és a belső égésű motor együtt dolgozik – előfordulhatnak apró „összezördülések” a két rendszer között, főleg amikor az egyik átadja a munkát a másiknak. Ez leginkább akkor érezhető, ha hirtelen gyorsítani akarunk vagy dinamikusan vezetünk. Ám ha finomabban, fokozatosabban vezetünk, ezek a váltások szinte észrevehetetlenek.

    Viszont ha valaki igazán élvezetes, sportos vezetési élményre vágyik, akkor a V60 nem biztos, hogy ezt megadja. Nincsenek rajta kézi váltófülek, és a váltó sem hajlandó egy-egy magasabb fokozatban maradni, ha gázt adunk neki – ezért nehéz tartani egy választott sebességfokozatot. Országúti, kanyargós, „adó-kapó” típusú vezetés közben előfordul, hogy a sebességváltó teljesen lekapcsolódik (a gördülési hatékonyság növelése érdekében), majd kissé darabosan újra kapcsolódik, például egy kanyar közepén vagy gyorsításkor. Ez ugyan segíthet az üzemanyag-takarékosságban és a gördülési hatékonyságban, de azok számára, akik teljes kontrollt akarnak az autó fölött, ez zavaró lehet.

    Previous Post

    Bejelentette a Palota a tragédiát Katalin hercegnéről!

    Next Post

    Többé már nem áll színpadra Csuja Imre.

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Rengetegen sírnak! Halász Juditról van szó!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum