Kiderült Stohl András válásának valódi oka!

A válás híre futótűzként terjedt, és a közösségi médiában gyorsan kialakult a többségi vélemény: a hibás csakis András lehet. Korábbi botrányai, túlvállalt munkatempója és zűrös múltja sokak számára újra megerősítette a vélekedést, miszerint ő sodorta zátonyra a házasságot. Azonban a történet árnyaltabb lehet annál, mint amit a kommentek sugallnak.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Volvo V60 Cross Country rendkívül kényelmes, kiváló minőségű, nyugodt vezetési élményt nyújt, és olyan praktikus, amilyennek egy Volvónak lennie kell. Ugyanakkor néhány olcsóbb rivális több alapfelszereltséget kínál.
A V60 Cross Country a V60 modellcsalád csúcsát képviseli, és afféle hídként szolgál a svéd gyártó hagyományos autói és SUV-modelljei között. A Cross Country alapját a hagyományos V60 kombi adja, amit négykerék-hajtással, megemelt hasmagassággal és némi SUV-szerű műanyag karosszériaelemmel egészítettek ki, hogy strapabíróbb, kalandvágyóbb karaktert sugározzon.
A V60 Cross Country leginkább az Audi A4 Allroad, a Volkswagen Passat Alltrack és a Skoda Octavia Scout modellek vetélytársa volt, de ezek jelenleg csak készleten elérhetők a kereskedőknél. Közvetlen versenytársai a Vauxhall Insignia Country Tourer és a Subaru Outback, de a modell akár a Volvo XC60 SUV és annak riválisai – mint az Audi Q5, BMW X3 vagy Mercedes GLC – vásárlóit is elcsábíthatja.
Volvo az elsők között volt a nagyobb autógyártók között, akik strapabíróbb kombit kínáltak, amikor 1997-ben bemutatták az eredeti V70 Cross Country modellt. Ez a típus három generáción keresztül élt, egészen 2016-ig, amikor a V70 helyét átvette az új V90 kombi és a hozzá tartozó V90 Cross Country. Az előző generációs V60 Cross Country kissé eltért a hagyományos Volvo-recepttől, de megőrizte a főbb Cross Country jellemzőket: megemelt futóművet, műanyag borításokat és négykerék-hajtást.
A legújabb V60 Cross Country két változatban érhető el – Cross Country és Cross Country Pro –, és mindkettőt ugyanaz a D4-es, négyhengeres, turbódízel motor hajtja, amely 187 lóerőt és 400 Nm nyomatékot produkál, 0-ról 100 km/h-ra pedig 8,2 másodperc alatt gyorsítja az autót. A Cross Country az egyetlen nem hibrid V60 modell, amely négykerék-hajtással érkezik, kizárólag nyolcfokozatú automata váltóval. Minden változat 60 mm-rel nagyobb hasmagassággal rendelkezik, mint a standard V60, és alapból jár hozzá lejtmenetvezérlés, valamint egy speciális terep-üzemmód is.
Egy 246 lóerős, T5-ös benzines változat érkezését 2019 végére ígérték, de a plug-in hibrid technológia várhatóan nem jut el a Cross Country kivitelhez.
Leave a Comment